مسعود حکم آبادی: دو روز پیش مصاحبه‌ای روی خروجی یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد که در آن سرمربی تیم فوتبال پدیده از مدیرعاملش گلایه کرده بود و گفته بود «شاید وطنخواه استعفا داده که از او خبری نداریم.» ...

مهاجری: مشکلات مالی «پدیده» طبیعی است

 همین تک جمله کافی بود تا نگاه‌ها به سمت نماینده بی‌حاشیه استان دوخته شود، جایی که «محمدرضا مهاجری» اتفاقاً اهل مصاحه جنجالی نیست و حتی تاکنون در مقابل طلب سنگینش از سیاه‌جامگان هم سکوت کرده است.

در همین ارتباط مهاجری می‌گوید: «تا یک بازی را بردیم حاشیه‌سازی‌ها شروع شد. من اصلاً نگفتم وطنخواه در دسترس نیست، اتفاقا همین امروز او را دیدم و با هم حرف زدیم. صحبت من این بود که دیگر درست نیست، او از جیبش هزینه کند و باید یکی پاسخ آن را بدهد.»

وی ادامه می‌دهد: «منشأ این شیطنت‌ها را پیدا می‌کنم. این درست نیست که از همین‌جا اخباری علیه تیم، آن هم از قول من منتشر شود، در حالی که اصلاً صحبتی در این باره نکرده‌ام. مشکلی اگر در پدیده باشد، خودم درون خانوادگی مطرح و در همین خانواده هم حل می‌کنم، نیازی به رسانه‌ای کردنش نیست.»

«اما آیا پدیده واقعاً مشکل مالی ندارد؟» مهاجری به این پرسش این‌گونه پاسخ می‌دهد: «یک سری مشکلاتی هست که همه تیم‌ها دارند؛ یعنی اگر باشگاهی بگوید ما مشکل مالی نداریم، دروغ گفته، با این حال ما از نظر پرداختی چندان هم عقب نیستیم، حدود 25درصد پرداخت کرده‌ایم و تا نیم‌فصل این رقم را به 35 تا 40درصد می‌رسانیم.»

مهاجری در پاسخ به این پرسش که «نقش پهلوان، مالک پدیده در تیم چیست؟» می‌گوید: «من با کسی غیر از وطنخواه ارتباطی ندارم، لزومی هم ندارد. تیم مدیرعامل دارد و سلسله مراتب این را می‌گوید که یک سری مسایل رعایت شود.»

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره پیش‌بینی آینده تیمش نیز توضیح می‌دهد: «اگر یک سری مشکلات حل شود، در آینده شرایط بهتری خواهیم داشت و بالانشین می‌شویم. خوشبختانه بازیکنان نجیبی داریم که از جان و دل مایه می‌گذارند و این بهترین برگ برنده ماست.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.