نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج گفت که این نگاه همراه با ایمان و بصیرت بوده که ملت ایران را به دانش و فناوری هسته‌ای و چرخه کامل سوخت رسانده است.

تفکر بسیجی ما را به دانش هسته‌ای و چرخه کامل سوخت رساند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس را بر عهده داشت در نطق پیش از دستور خود با تبریک هفته بسیج گفت: این تفکر و آرمان و این مجموعه بزرگ دفاع مقدس را به سکوی پرش جمهوری اسلامی و اقتدار ملت ایران تبدیل کرد، این تفکر و این اندیشه بود که ما را از گذرگاه سخت تحریم به نقطه اوج قدرت و این موقعیت تثبیت شده سیاسی و اقتصادی رساند.

وی افزود: این نگاه همراه با ایمان و بصیرت بود که ملت ایران را امروز به دانش و فناوری هسته‌ای و چرخه کامل سوخت رسانده است و این اندیشه و تفکر است که امروز سوریه، عراق، یمن، بحرین و دنیای اسلام را به مشت گره شده بر سینه استکبار تبدیل کرده است و این تفکر بسیجی است که امروز در فلسطین زمینه انحلال رژیم صهیونیستی را فراهم آورده است.

نایب رئیس مجلس همچنین خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی است که راه نفوذ بیگانگان را در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مسدود می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد که همه با هم در مسیر تربیت جامعه اسلامی و جوانان ایران اسلامی به نور ایمان، تقوا، بصیرت و استقامت قدم برداریم و قدرشناس نیروهای جان بر کف بسیجی باشیم.

ابوترابی‌فرد همچنین برای سپاه پاسداران، فرماندهان و نیروهای صالحی که در تربیت نیروهای بسیج، ایران، عراق و سوریه و دنیای اسلام تلاش کرده‌اند آرزوی توفیق و سعادت کرد.

وی با تبریک و تسلیت روز مجلس و شهادت شهید مدرس نیز ابراز امیدواری کرد نمایندگان در راه مدرس گام بردارند و خواستار حریم دین و آرمان‌های امام (ره) و بازوی توانایی برای رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی باشند.

نایب رئیس اول مجلس در بخش دیگری از نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت:‌ نیروی بسیجی دلباخته‌ی به خدا و دوستدار انسان و سرسخت و مقاوم در برابر باطل به دشمنان جامعه بشری با مجاهدت تمام یعنی سعی کامل دراین راه گام بر می‌دارد. یعنی نیروی بسیجی انقلابی در تراز قرآن خستگی نمی‌فهمد. دشواری و سختی راه او را از پای در نمی‌آورد و تا رسیدن به هدف گامهای استوار بر می‌دارد و به آرمان بلند و منطق الهی خود فکر می‌کند و به هیچ ملامتی توجه نمی‌کند.

وی اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره نمودند نیروی بسیجی در تراز قرآن اولا از یک پشتوانه علمی و معرفی و ایمانی برخوردار است پشتوانه حرکت نیروی بسیجی، ایمان به خدا، و محبت به خداست. دلباختگی به حق و علاقه به انسان و جامعه انسانی از دیگر ویژگی‌های نیروی بسیجی است. در کنار این ایمان که منظومه فکری یک نیروی بسیجی را سامان می‌دهد او بابصیرت معرفت و درک صحیح از زمان و موقعیتی که در آن قرار دارد قدم بر می‌دارد و امروز به آنچه می‌پردازد که اهم مسائل و ضروری‌ترین مسائل فرا روی اوست و راه را درست تشخیص می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.