قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورا گفت: دانشجوی بسیجی باید منتقد منصف و مطالبه‌گر آرمان‌ها باشد.

دانشجوی بسیجی باید منتقد منصف و مطالبه‌گر آرمان‌ها باشد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان در دانشگاه تبریز اظهار داشت: 15 خرداد سال 42 جرقه اصلی انقلاب زده شد در حقیقت به جرات می‌توان گفت در 15 خرداد سال 42 جرقه تشکیل جبهه انقلاب اسلامی علیه جبهه کفر و استکبار جریان گرفت.

وی افزود: حسینیان زمان در جبهه حق و یزیدیان زمان در جبهه باطل مقابل یکدیگر ایستادند و در آخر جبهه حق بر جبهه باطل پیروز شد.
سردار کریمیان در ادامه گفت: دشمن تلاش‌های بسیار متعددی کرد تا این انقلاب اسلامی پیروز نشود و این انقلاب به دیگر کشورهای جهان صادر نشود ولی با وجود میل باطنی دشمنان اسلام دشمن شکست خورد و پوزه‌اش به خاک مالیده شد.
وی گفت: اولین شکست جبهه استکبار این بود که انقلاب اسلامی ایران را امام خمینی (ره) رهبری می‌کردند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش جبهه کفر و استکبار بر این بود که از تثبیت و ریشه‌اندازی این انقلاب جلوگیری کنند که با راه‌اندازی جریان‌های قوم‌گرایانه، چه حزب خلق مسلمان، چه حزب خلق عرب، چه حزب‌های دیگر نتوانستند از ریشه‌اندازی و تثبیت انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کنند و در نهایت شکست را پذیرفتند.

سردار کریمیان ادامه داد: بعد از دو شکست‌های سنگین و پی درپی از جبهه انقلاب اسلامی بر این شدند تا با راه‌اندازی گروهک‌های مختلف، تفکرهای انحرافی را وارد آرمان‌های انقلاب اسلامی کنند که در این زمینه هم تلاش‌های زیادی کردند ولی با حضور تاثیرگذار، پرشور، پرشعور و با منطق مردم توانستیم در مقابل این موضوع هم مقاومت بکنیم توانستیم هم از تجزیه ایران جلوگیری کنیم و هم از تجزیه تفکر و آرمان‌های انقلاب اسلامی جلوگیری کنیم.

وی گریزی به شکست‌های دشمن در جنگ تحمیلی زد و گفت: شکست چهارم دشمن در میدان جنگ تحمیلی به وقوع پیوست، صدام که در یک جنگ نیابتی شرکت کرده بود علاوه بر آن همه حمایت‌های کشورهای غربی که با توجه به مستندات 8 سال دفاع مقدس تعداد کشورهایی که در جنگ ایران و عراق از عراق حمایت می‌کرد به 44 کشور رسیده است، نتوانست مقاومت انقلاب اسلامی را درهم بشکند و انقلاب اسلامی ایران را شکست دهد. در 8 سال دفاع مقدس علاوه بر اینکه نتوانستند استقلال ایران را به مخاطره بیاندازند، علاوه بر اینکه نتوانستند انقلاب اسلامی را مهار و کنترل کنند در همین جریان انقلاب اسلامی ایران به جهانیان نیز ثابت شد.
وی به ایجاد فرهنگی جدید در جنگ با توجه به فرهنگ عاشورایی گفت: در همین جنگ، فرهنگی جدید با توجه به فرهنگ عاشورایی، به نام فرهنگ دفاع مقدس به وجود آمد که مکمل تفکر بسیجی است که دشمن از اینگونه تفکرها ترس و واهمه دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.