فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: دفع نفوذ دشمن با اتحاد و انسجام اسلامی و با تبعیت از مقام معظم رهبری امکام پذیر است که روحانیون بسیجی باید این مهم را ترویج کنند.

 دفع نفوذ دشمن با تبعیت از رهبری امکان پذیر است

به گزارش قدس آنلاین، سردار یعقوب علی نظری؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع)، در سالروز بزرگداشت بسیج طلاب که با حضور خیل عظیمی از روحانیون در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، به نقش مهم بسیج طلاب اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی، تقابل ما با دنیای استکبار کاملا جدی و گسترده است و در هیچ بخشی از آن نمی توان غفلت کرد.

وی ابراز کرد: اکنون همه بسیجیان به ویژه روحانیت باید در همه جبهه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... با بصیرت و تفکر و بینش اسلامی در برابر دشمن و استکبار جهانی ایستادگی کنند.
به گفته فرمانده سپاه امام رضا(ع) ایستادگی در برابر جنگ نرمی که دشمن سال ها به دنبال طراحی، اجرا و مدیریت آن است، احتیاج به یک جبهه فرهنگی معتقد به انقلاب و اندیشمند اسلامی دارد.
وی با اشاره به اینکه حضور علما و طلاب در عرصه بسیج یک حضور اساسی و پایه ای بشمار می رود، اظهار کرد: هدایت تمام اقشار بسیجی به هدایت و امامت بسیج طلاب نیازمند است.
سردار یعقوب علی نظری ادامه داد: موضوع نفوذ این روزها خیلی تکرار می شود که باید این نفوذ را بسیار جدی گرفت.
وی افزود: قوام و نفوذ ناپذیری جامعه در چارچوب دین و اعتقاد به اصول اسلامی امکان پذیر است.
به گفته وی دفع نفوذ دشمن با اتحاد و انسجام اسلامی با تبعیت از مقام معظم رهبری امکام پذیر است که روحانیون بسیجی باید این مهم را ترویج کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.