قدس آنلاین-ایلام: مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: برای تأمین سوخت خودرو زائران مسیر مهران هیچ مشکلی وجود ندارد.

برای تأمین سوخت خودرو زائران مسیر مهران هیچ مشکلی وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی اصغر چاغروندی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: 12 جایگاه عرضه سوخت در مسیر ارتباطی ایلام - مهران برای تأمین سوخت مورد نیاز خودروهای زائران شرکت کننده در آیین اربعین حسینی در آمادگی کامل قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در راستای ارائه خدمات بهتر به زوار عتبات عالیات در اربعین حسینی و بازگشت از کربلا، کارکنان این مجموعه خدمتگزار با تمام امکانات برای سوخت رسانی به خودروهای زائران، بسیج شده اند، افزود: در صورت نیاز زائران به فرآورده بنزین و نفت گاز، سوخت مورد نیاز آنان در سریع ترین زمان ممکن تأمین خواهد شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از آمادگی کامل 8 جایگاه ( کوثر، نجم الثاقب، حاجی بیگی، طلوع، تعاون روستایی صالح آباد، رحیمی، رفیعی زاده و جایگاه CNG شهرداری مهران ) و همچنین استقرار 4 جایگاه سیار در مسیر ایلام تا مرز مهران خبر داد و بیان داشت: 2 جایگاه نیز بصورت سیار و آماده بکار در خدمت زائران عزیز خواهند بود.

علی اصغر چاغروندی با بیان اینکه هم اکنون چند گروه از همکاران ستادی و عملیاتی در حال نصب بنرهای اطلاعات مربوط به مکان جایگاه ها و راه اندازی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی جایگاه ها هستند تا مشکلی در تردد زوار و خدمات رسانی به ایشان نداشته باشیم، یادآور شد: تا کنون 2 جایگاه سیار سوخت بنزین و گازوییل نیز در پارکینگ بزرگ شهرداری مهران، یک جایگاه هم در پارکینگ صدف مهران و یک جایگاه نیز در حدفاصل پل زائر - مرز راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این چهار جایگاه سوخت رسانی هر کدام به ظرفیت 26 هزار لیتر بنزین و گازوییل هستند و برای هر کدام از این جایگاه ها پنج نفتکش 30 هزار لیتری توزیع سوخت ذخیره نیز در ایلام مهیا شده است، تصریح کرد: تا هر ظرفیتی که به فرآوردهای نفتی(بنزین و گازوییل) نیاز باشد آن را تأمین می کنیم و حتی در شرایطی مانند افزایش بار ترافیکی نیز اقدام به حمل و توزیع سوخت به صورت سیار خواهیم کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه 4 خودرو سوخت رسان سیار نیز برای مواقع اضطراری در مسیرهای مواصلاتی به مرز مهران، تجهیز و آماده بکار شده اند، خاطرنشان ساخت: تعدادی خودرو پیکاب سوخت رسان هم  برای تأمین سوخت زائران در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.