قدس آنلاین یزد - ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالاي پليس آگاهي استان يزد، يکدستگاه خودرو سواري "هيوندا سانتافه" قاچاق را به ارزش يک ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال متوقف و روانه پارکينگ کردند.

"هيوندا سانتافه" يک ميليارد و ۸۰۰ ميليوني با پلاک جعلي پرايد!

به گزارش قدس آنلاین از یزد، رئيس پليس آگاهي استان يزد اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالاي پليس آگاهي، از خبري مبني بر تردد يکدستگاه سواري "هيوندا سانتافه" قاچاق در سطح شهر مطلع شدند.

سرهنگ "عليرضا خالقي" ضمن اشاره به انجام تحقيقات لازم و شناسايي مسير تردد اين خودرو، ادامه داد: ماموران پليس، خودروي مورد نظر را که در ساعات پاياني شب در سطح شهر تردد مي­کرد شناسايي، متوقف و راننده را نيز دستگير کردند.

وي، ضمن اشاره به ارزش يک ميليارد و 800 ميليون ريالي اين خودرو، افزود: با استعلام انجام شده توسط ماموران اداره آگاهي، مشخص شد راننده اين خودرو با نصب پلاک جعلي مربوط به يکدستگاه سواري "پرايد" در سطح شهر تردد داشته است.

عليرضا خالقي گفت: متهم، اين خودرو را از جنوب کشور، به صورت قاچاق و بدون مجوز گمرکي وارد کشور کرده و در ساعت هاي پاياني شب اقدام به تردد در سطح شهر يزد مي­کرد که با تلاش ماموران پليس آگاهي، دستگير و به مقامات قضايي معرفي، شد.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان تصريح کرد: خودرو، تحويل گمرک استان شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.