قدس آنلاین – سبزوار : معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی جامعه را در ابعاد مختلف بیمه می کند.

تفکر بسیجی به معنای داشتن همدلی و همزبانی است

احمد برادران در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار  با بیان اینکه تفکر بسیجی به معنای داشتن همدلی و همزبانی برای حل مشکلات کشور و ارائه خدمت بهتر به مردم در سایه ارزش های انقلاب اسلامی است افزود : تفکر خدمت به مردم و حل مشکلات کشور به عنوان مهمترین راهبرد دولت یازدهم مورد توجه است که این امر نشان می دهد تفکر بسیجی و عمل جهادی در ابعاد مختلف در راهبرد دولت جاری است.

وی ادامه داد : بسیج از همان سال های ابتدایی پیروزی انقلاب به عنوان یک تفکر و فرهنگ بین مردم جاری شد و همین امر سبب شد توطئه ها و اقدامات دشمن در زمینه های مختلف خنثی و عقیم بماند.

برادران با بیان اینکه دشمن هیچ گاه دست از توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنمی دارد  تصریح کرد : انتقال فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل جدید باید به عنوان یک ضرورت مهم در دستور کار همه مسئولان باشد.

وی با اشاره به فعالیت گروهک های تروریستی مختلف در منطقه خاورمیانه و دیگر کشور ها عنوان کرد: تروریسم محصول سیاست های نادرست و غلط کشورهای استکباری است که سعی دارند با تقویت گروه های تروریستی کشور ما را نیز ناامن کنند.

نماینده عالی دولت اظهار داشت :  با درایت نیروهای امنیتی و جاری بودن تفکر بسیجی در جامعه این توطئه دشمن شکست خورد و امروز شاهد هستیم که گروه های تروریستی شناسایی و منهدم می شوند.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به اینکه ایستادن نظام جمهوری اسلامی در برابر زیاده خواهی های استکبار به برکت حضور ملت بسیجی ایران است  یاد آور شد : شکسته شدن دیوار تحریم ها، مشارکت ایران در حل مشکلات کشورهای خاورمیانه، پیروزی در جبهه مبارزه با تروریسم و مبارزه با استکبار در سطح جهان از مهمترین ابعاد تفکر بسیجی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز بسیجیان وظیفه مهمی در جبهه مبارزه و مقابله با جنگ نرم دشمن دارند خاطر نشان کرد : دشمن با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم حملات خود را به سوی افکار و اعتقادات مردم سوق داده است.

برادران در عین حال گفت :  دشمن به دنبال آسیب زدن به نهاد مقدس بسیج است لذا نباید اجازه دهیم بسیج در جامعه به انزوا کشیده شود. /  انتهای پیام 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.