قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: ۲ طرح ابتکاری مخترعان بسیجی مراغه‌ای شامل گل‌های نورانی و بست سیمی این مرکز به تولید انبوه رسیده است.

۲ طرح ابتکاری مخترعان بسیجی مراغه به تولید انبوه رسید/ نمایش ۳۰ طرح ابتکاری مخترعان بسیجی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، احمد شالچی‌زاده ظهر امروز در حاشیه نخستین نمایشگاه اختراعات و ابداعات بسیجیان در مراغه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه 30 طرح ابتکاری مرکز رشد، خلاقیت و فناوری شهید محمود فراحی بسیجیان مراغه به نمایش در آمده است.

 

وی افزود: در نمایشگاه اختراعات و ابداعات بسیجیان مراغه، انواع پهباد جاسوسی، عکسبرداری، موشک‌های زیر سطحی، دوربین برای تک تیراندازهای نظامی، سوخت جامد راکت، زِرِه متحرک تانک و نفربر، آینه‌های تصویربرداری، لباس‌ها و پوتین‌های ضربه‌گیر نظامی از 20 مخترع این مرکز به نمایش در آمده است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: هم اکنون 30 دانشجو و دانش آموز مبتکر مراغه‌ای در کارگاه‌های تراشکاری، جوشکاری، آزمایشگاه الکترونیک و فیزیک این مرکز فعالیت می‌کنند.
شالچی‌زاده گفت: مرکز رشد، خلاقیت و فناوری شهید محمود فراحی بسیجیان مراغه امسال با هدف حمایت از اجرای اختراعات و طرح‌های ابتکاری راه‌اندازی شده است .
وی افزود : 2 طرح ابتکاری مخترعان این مرکز شامل گل‌های نورانی و بست سیمی این مرکز به تولید انبوه رسیده است.
این نمایشگاه به مدت یک هفته در کانون فرهنگی هنری سپاه ناحیه مراغه واقع در خیابان بلوری برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.