سینا حسینی : در پایان بازی نفت – استقلال، اتفاقات عجیب و غریبی میان اعضای کادر فنی این دو تیم رخ داد، دستیاران علیرضا منصوریان که بابت حذف تیم‌شان در ضیافت پنالتی‌ها بشدت ناراحت بودند،...

از انتقاد   در تلویزیون تا مشت گره کرده!

 وقتی با مشت‌های گره کرده مجید صالح، دستیار اول پرویز مظلومی رو به رو شدند، تصمیم گرفتند او را هدایت کنند، هجوم ناگهانی یکی از دستیاران منصوریان با واکنش سریع سرمربی تیم نفت روبه‌رو شد تا ماجرا ختم به خیر شود، اما سرمربی نفت در حضور خبرنگاران مجید صالح را به باد انتقاد گرفت.

علیرضا منصوریان که بشدت از رفتار دستیار پرویز مظلومی خشمگین بود، او را فردی مبتدی توصیف کرد و از پرویز مظلومی خواست اجازه ندهد افراد بدون شناسنامه روی نیمکت استقلال بزرگ قرار بگیرند. اما پرسشی که برای خبرنگاران به وجود آمد این بود که علت اصلی درگیری کادر فنی تیم نفت تهران و مجید صالح چه بود؟

گفته می‌شود، تمام ماجرا از یک برنامه تلویزیونی آغاز شد. در آستانه بازی حساس و حذفی نفت تهران و استقلال، مجید صالح در یک برنامه تلویزیونی عملکرد علیرضا منصوریان و مربیان حریف را زیر سؤال برد، به همین علت نفتی‌ها با این ذهنیت  منفی در قبال صالح موضع گرفتند، ولی آن‌ها به توصیه منصوریان هیچ اعتراضی به گفته‌های تلویزیونی این فرد نشان ندادند، اما رفتار سؤال برانگیز صالح پیش از شروع بازی فضا را به کلی تغییر داد تا جایی که حالا منصوریان و مدیران نفت در نظر دارند به دلیل حرف‌های درگوشی صالح با بازیکنان این تیم از وی به کمیته انضباطی شکایت کنند.

بنا بر ادعای مربیان نفت تهران، مجید صالح پیش از شروع بازی، زمانی که کادر فنی دو تیم با یکدیگر ملاقات کردند، با دیدن علیرضا بیرانوند و ارسلان مطهری روی نیمکت استقلال در زمان خوش و بش پیش از مسابقه به هریک از آن‌ها جداگانه و درگوشی می‌گوید، حیف است ذخیره باشند.

به ظاهر این دو بازیکن جوان هم می‌روند و همه چیز را کف دست علیرضا منصوریان می‌گذارند تا سرمربی نفت را از فرط عصبانیت به مرز انفجار برسانند. مجید صالح در حین بازی هم بگومگویی با منصوریان پیدا کرد، اما توصیه‌های کمک چهارم سبب شد، تنش میان این دو مربی اوج نگیرد، اما رفتار عجیب صالح در پایان بازی همه چیز را به سمت یک جنجال هدایت کرد.

گویا پس از پنالتی‌ها مجید صالح جلو می‌رود و مشت خود را به سمت نیمکت نفتی‌ها گره می‌کند. همین اتفاق کافی است تا دستیاران منصوریان با عصبانیت سمت صالح یورش ببرند که دستیار مظلومی از مهلکه فرارمی کند و...

البته بنا به ادعای مربیان نفت، مجید صالح در صحبت درگوشی با بازیکنان حریف ید طولایی دارد و بتازگی در یک بازی دوستانه هم به مدافع حریف مشابه همین حرف‌ها را زده بود که سبب دلخوری سرمربی تیم مقابل و دوست صمیمی اش شد.

پرویز مظلومی که از اتفاقات پایان بازی بشدت متعجب شده بود، در زمان خروج از ورزشگاه با منصوریان چند دقیقه‌ای را خصوصی حرف زد تا به این ترتیب از وی دلجویی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فوتبالی IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    4 5
    این نوع رفتار غیر فوتبالی در چندین سال اخیر نزد مربیان استقلال سابقه دارد.و این یکی از صد ترفند استقلال برای رسیدن به قهرمانیست.فراموش نکرده ایم وعدهای استقلالیها به بازیکنان حریف برای جذب در استقلال .قبل ار مسابقه با ان تیم.....واقعا شرم اور و از روح جوانمردی و پهلوانی بدوراست.