قدس آنلاین- يزد : معاون تربيت و آموزش عقيدتي سياسي استان، اخلاق حسنه را شريف ترين دانش براي سعادت انسان و ارتقاء معنويات و ايمان دانست و افزود: اخلاق حسنه مسير هدايت واقعي را براي انسان نشان داده و باعث سالم زيستن در ابعاد فردي و روحي مي شود.

اخلاق حسنه مهم ترين عامل براي سعادت انسان است

به گزارش قدس آنلاین از يزد ، حجت الاسلام "طاهر­نژاد"   ايمان را شاهراه مصون ماندن از زشتي­ها و معصيت عنوان كرد و گفت: تقويت روحيه ايماني در بين كاركنان ناجا به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامي و امانتداران مردم، ابزار مهم كسب موفقيت است.

وي اخلاق حسنه را شريف ترين دانش براي سعادت انسان و ارتقاء معنويات و ايمان دانست و افزود: اخلاق حسنه مسير هدايت واقعي را براي انسان نشان داده و باعث سالم زيستن در ابعاد فردي و روحي مي شود.

حجت الاسلام طاهرنژاد با اشاره به ابعاد اجتماعي تأثيرپذيري از اخلاق، اظهار داشت: تأثيرپذيري از اخلاق به زندگي انسان آرامش بخشيده و باعث بهره مندي ديگران از رفتار و كردار پسنديده او خواهد شد.

معاون آموزش عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان يزد در خاتمه، خاطرنشان کرد: نوع نگاه انسان به كار و مسئوليت از امور مهم اخلاق مطلوب اداري است كسي كه كار و مسئوليت را امانت ببيند و آن را وسيله عزت مندي و سرمايه شكوفايي خويش بداند، از كار كردن احساس رضايت و خشنودي مي كند و همين امر باعث بهبود اخلاق اداري او مي شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.