۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
کد خبر: 325268

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: فردی که تحت عنوان وکیل با جعل اسناد از طعمه های خود کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وکیل قلابی، دستگیر شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از برنا، سردار "مهدی محمودی" اظهار داشت: به دنبال مراجعه افرادی به پلیس آگاهی استان قزوین و اعلام شکایت از یک کلاهبردار که خود را وکیل دادگستری معرفی و با ارائه مدارک جعلی از یک بانک وام نیز دریافت کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات فنی صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، زنی به نام "ف – م" 26 ساله با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری و با وعده حل مشکلات قضائی با جعل اسناد و مدارک، اقدام به کلاهبرداری می کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در این خصوص متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری و در بازرسی از مدارک وی، عقدنامه، تعدادی کپی مدارک شاکیان و تعدادی اسناد جعل شده نیز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی به شهروندان توصیه کرد : امورات اداری و قضائی خود را از طریق مراجع رسمی و قانونی پیگیری و از اعتماد به افراد نامعتبر و ناشناس خوداری نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.