قدس آنلاین – رها واعظی: برنامه ی پیش نمایش HTC، به کاربران این شانس را می دهد که پیش از رونمایی گوشی جدید این کمپانی، آن را در دست گیرند.

گوشی جدید HTC را پیش از رونمایی بررسی کنید!

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، HTC از کاربران خود خواسته است که به ارتقای محصولات این کمپانی کمک کند.

در برنامه یی که برای پیش نمایش گوشی هوشمند جدید HTC در نظر گرفته شده است، این کمپانی قصد دارد امکان آگاهی دقیق از جزییات و خصوصیات گوشی هوشمند تازه ی خود را در اختیار کاربران علاقه مند قرار دهد.

در این برنامه، کاربران مشتاق، پس از ثبت نام می توانند تمام اطلاعات و جزییات را در خصوص گوشی هوشمند جدید در اختیار داشته باشند.

پس از آنکه HTC، اطلاعات و جزییات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی هوشمند را در اختیار کاربران و علاقه مندان ثبت نام شده قرار داد و تشریح نحوه ی عملکرد دستگاه را برای آنان ارسال کرد، نظرات و آن ها را در زمان خاصی جمع آوری می کند.

البته برای ثبت نظرات لازم نیست که حتما اطلاعات شخصی افراد به نمایش در آید. اگر کاربران مایل به ثبت نظرات با اطلاعات شخصی خود باشند، می توانند مشخصات هویتی خود را نیز ثبت کنند.

HTC در این برنامه قصد دارد، در خصوص نحوه ی استفاده از دستگاه و اطلاعات کامل در خصوص باتری دستگاه، جزییاتی را ارائه دهد.

کمپانی HTC از کاربران علاقه مند درخواست کرده است که با ثبت نظرات خود به طور دقیق و جامع، در بهبود و ارتقای محصول جدید این کمپانی شریک شوند.

هدف از این برنامه، آن است که شرکت HTC بتواند گوشی های آینده ی خود را با ترکیب و ویژگی های بهتری تولید کند.

این کمپانی نگرانی زیادی در بازخورد کاربران، مصرف کنندگان و علاقه مندان برند خود دارد و برای رفع این نگرانی دست به اجرای چنین برنامه ی خلاقانه یی زده است.

واکنش های متفاوت قبلی در خصوص دوربین های به کار رفته در محصولات پیشین کمپانی HTC باعث شده است که این شرکت، برنامه هایی را برای ارتقای محصولات هوشمند خود ترتیب دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.