قدس آنلاین- مرز مهران- غلامرضا محمدمرادی: معاون بهداشت و درمان سپاه اميرالمؤمنين(ع) استان ايلام گفت: تا کنون هیچگونه بیماری فراگیر و نگران کننده ای در این مرز مشاهده نشده و مورد خاصی به این بیمارستان صحرایی ارجاع نگردیده است.

بیماری فراگیر و خاصی در مرز مهران مشاهده نشده است+ تصاویر قدس آنلاین

به گزارش قدس آنلاین از مرز مهران، دکتر همت حمیدیان در جمع خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به اينكه با همكاري نيروي زميني سپاه يك مجموعه بيمارستانی صحرايي با تمام امكانات و تجهيزات در اين مرز راه اندازي شده و در حال ارائه خدمت به زائران حسيني است، خاطرنشان ساخت: در اين بيمارستان پزشكان متخصص ارتوپدي، جراح عمومي، زنان و زايمان، سونوگرافي، داخلي و...، مشغول انجام وظيفه هستند.

وی  با بيان اينكه در اين بيمارستان؛ واحدهاي اورژانس، داروخانه، اتاق عمل، سونوگرافي، راديولوژي و...، داير است، اظهار داشت: در اين بيمارستان تمام خدمات از صفر تا صد بصورت رايگان به زائران عزيز ارائه مي شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه اميرالمؤمنين(ع) استان ايلام با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 130 نفر از زائران به این بیمارستان مراجعه کرده و از خدمات بهداشتی درمانی این مجموعه برخوردار شده اند، بیان داشت: علت مراجعه بیشتر زائران به این بیمارستان، سرما خوردگی و برخی موارد جزئی دیگر بوده است.

دکتر همت حمیدیان با تأکید بر اینکه خوشبختانه تا کنون هیچگونه بیماری فراگیر و نگران کننده ای در این مرز مشاهده نشده و مورد خاصی به این بیمارستان صحرایی ارجاع نگردیده است، یادآور شد: از عموم زائران عزیز تقاضا می شود که مسائل و نکات بهداشت فردی و اجتماعی را به درستی رعایت کنند تا انشاءالله با صحت و سلامت در این مسیر معنوی طی طریق کنند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان تا آخرین روز بازگشت زائران در این مرز دایر و مشغول انجام وظیفه خواهد بود، تصریح کرد: تمام بخش های این بیمارستان بصورت شبانه روزی فعال و آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.