در حالی که مسئولان ستاد مرکزی اربعین حسینی، سازمان حج و زیارت و دیگر مسئولان مربوطه بارها در زمینه ملزومات لازم برای سفر به کشور عراق، صحبت کردند و همگی متفق القول بودند که به همراه داشتن گذرنامه و ویزا لازم است، مسئولان دیگری در گفتگوی امروز خود با برخی سایت ها از خروج از کشور بدون ویزا سخن گفته اند.

انتشار اخبار ضد و نقیض از سفر به عراق بدون ویزا در ایام اربعین
 به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، در حالی که مسئولان ستاد مرکزی اربعین حسینی در وزارت کشور، سازمان حج و زیارت و دیگر مسئولان مربوطه بارها در زمینه ملزومات لازم برای سفر به کشور عراق، صحبت کردند و همگی متفق القول بودند که به همراه داشتن گذرنامه و ویزا لازم است، مسئولان دیگری در گفتگوی امروز خود با برخی سایت ها از خروج از کشور بدون ویزا سخن گفته اند.
بنا بر این گزارش امروز سردار مومنی،جانشین فرمانده نیروی انتظامی در گفت و گویی با یکی از خبرگزاری ها عنوان کرد: عبور از پایانه‌های مرزی با گذرنامه و روادید امکان‌پذیر است اما در خبری دیگر در دیگر سایت‌ها به نقل از سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا اعلام شده است که تردد به عراق بدون ویزا آزاد شده است.
گفتنی است تاکنون از سوی مسئولان ستاد مرکزی اربعین در وزارت کشور و خصوصا سردار ذوالفقاری، رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی و رییس سازمان حج و زیارت در مورد تردد به عراق، صرفا با گذرنامه هیچ صحبتی منتشر نشده است.
با وضع موجود ایجاد شده و سردرگمی زائران حسینی در مرزها به نظر می‌رسد اطلاع رسانی شفاف در این باره ضروری است و کار چندان مشکلی به نظر نمی رسد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.