قدس آنلاین: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی به همراه مدیرکل راه وشهرسازی از محور بجنورد به جنگل گلستان بازدید به عمل آوردند.

بازدید معاون استاندار خراسان شمالی از محور بجنورد به جنگل گلستان

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در بازدید از محور بجنورد به جنگل گفت: طول این محور 140 کیلومتر است که در پنج قطعه انجام می شود.

 محمد حسین علی نیا افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح بجنورد به کریک با کمربندی شمالی بجنورد 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده در صورتی که با مشکل اعتباری مواجه نشویم تا پایان تیرماه سال آینده این پروژه به اتمام می رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این بازدید اظهار داشت: 40 کیلومتر از این محور بجنورد به جنگل گلستان توسط راه و شهرسازی انجام میشود که به منظور اجرای روکش آسفالت به مناقصه گذاشته شده است
.
بدیعی مقدم یاد آورشد: هم اکنون روکش آسفالت 10 کیلومتر از محور بجنورد - جنگل به روستای مملجه تمام شده و به زودی زیر بار ترافیک می رود.
وی همچنین به قطعه پنجم این پروژه اشاره کرد و افزود : قطعه پنجم این پروژه که 15 کیلومتر است نیز از سمت چشمه خان به جنگل گلستان شروع شده است .
گفتنی است دراین بازدید مهندس هنرور نماینده شرکت ساخت و توسعه راه ها، عنبری مدیرکل دفتر فنی استانداری و فرمانده پلیس راه حضور داشتند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.