معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از ارائه خدمات فرهنگی به کاروان زائران پیاده حضرت رضا(ع) همزمان با دهه آخر صفر در ۲۸ ایستگاه درون و برون شهری خبر داد.

 ارائه خدمات فرهنگی در ۲۸ ایستگاه به کاروان زائران پیاده حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی اظهار کرد: این برنامه ها در 10 ایستگاه برون ‌شهری و 18 ایستگاه درون ‌شهری با هدف غنی سازی اوقات فراغت و پذیرایی از زائران پیاده بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار خواهد شد که با ارائه خدماتی از قبیل اقامه نماز جماعت، سخنرانی، قرائت زیارت‌نامه، مداحی، سینه‌زنی، کارگاه‌های آداب زیارت و حلقه معرفت از زائران استقبال می شود.
وی با تاکید بر اینکه ارتقای دیدگاه ‌های معرفتی زائران در حرم مطهر رضوی هدفی است که معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی دنبال می کند، اظهار کرد: به کلیه زائران و کاروان‌های زیارتی که در این برنامه‌ها شرکت خواهند داشت، هدایایی فرهنگی اهدا می شود.
حسینی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی در حرم مطهر رضوی تصریح کرد: خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی با محوریت رواق‌دارالهدایه خواهد بود که در پاسخ به نیاز گروه‌های مخاطب در حرم مطهر و ترویج فرهنگ و آداب صحیح زیارت و گسترش معارف اهل‌بیت(ع) در بین زائران حریم رضوی ارائه خواهد شد.
وی اضافه کرد: محور اصلی برنامه های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر «تبیین و بازشناسی تمدن صدر اسلام برای تجدید بنای تمدن اسلامی در عصر حاضر»، «تبیین خطوط و شاخصه های اصلی نظام حکومت نبی اکرم(ص)» و «اخلاق حکومتی پیامبر اکرم(ص)» خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.