نتیجه آزمایش دی ان ای فرزند "سجی الدلیمی" نشان می دهد وی دختر سرکرده داعش است.

پیام ابوبکر بغدادی به همسر سابقش: دخترم را می‌خواهم+تصویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، العربیه اعلام کرد: پس از آن که "سجی الدلیمی،" همسر سابق ابوبکر بغدادی روز سه شنبه بوسیله نیروهای امنیتی لبنان به عناصر تروریستی جبهه النصره تحویل داده شد، انتشار تصویر دختری 7 ساله که در کنار وی حضور داشت، بار دیگر خبر ساز شد.
رسانه های خبری تصویری از سجی الدلیمی، همسر سابق سرکرده داعش را منتشر کردند که در یک خودرو، کنار دختری هفت ساله نشسته است. گفته می شود وی هاجر نام دارد و فرزند ابوبکر بغدادی است.

پیام ابوبکر بغدادی به همسر سابقش: دخترم را می‌خواهم+تصویر
سجی الدلیمی و هاجر، دختر هفت ساله وی
سجی الدلیمی هنگام تبادل اسرا در پاسخ به خبرنگاران گفت: بله، من همانطور که می گویند همسر بغدادی بودم. من 7 سال پیش، از وی طلاق گرفتم.
در همین ارتباط، برخی منابع امنیتی لبنان به روزنامه "القدس العربی،" چاپ لندن گفتند همراه "سجی الدلیمی" نامه ای پیدا شده است. این نامه بوسیله فردی که ادعا کرده "پدر هاجر" است، خطاب به "مادر هاجر" نوشته شده است. این منابع، جزئیات نامه را فاش نکردند؛ اما برخی منابع آگاه لبنانی اعلام کردند این نامه همسو با تلاش افراد نزدیک به داعش برای بازگرداندن هاجر است.
اطلاعات منتشر شده درباره ازدواج هایی که همسر سابق سرکرده داعش داشته است، با آنچه وی هنگام بازداشت در لبنان به خبرنگاران گفت، مطابقت دارد. طبق این اطلاعات، وی دارای 4 فرزند است. او دو پسر دوقلو به نامهای اسامه و عمر از همسر اولش فلاح اسماعیل جاسم دارد. فلاح اسماعیل جاسم از رهبران جیش الراشدین، گروهی از سنیان عراقی که برضد اشغال آمریکا می جنگیدند، بود. وی یک کودک شیرخوار از همسر فلسطینی اخیرش "کمال محمد خلف" دارد. 
سجی الدلیمی، هاجر هفت ساله را نیز از همسر سابقش، بغدادی پیش از آن که به خلافت خودخوانده داعش برسد، دارد. دولت لبنان پس از مقایسه آزمایش دی ان ای هاجر با دی ان ای بغدادی که از آمریکایی ها دریافت کرده بود، اعلام کرد وی دختر واقعی سرکرده داعش است. بغدادی پیشتر بوسیله آمریکایی ها در زندان بوکا در عراق بازداشت شده بود.
"سجی الدیلمی،" همسر سابق ابوبکر بغدادی از خانواده ای با اندیشه های افراطی است. پدر و برادران وی از افراد منسوب به جبهه النصره و داعش بوده اند. همچنین سال 2008 زنی به نام " دعاء الدیلمی" که گفته می شد خواهر "سجی الدیلمی" است، تلاش کرد خود را در اربیل عراق منفجر کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.