قدس آنلاین: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشان گفت: همزمان با هفته بسیج ، پايگاه مقاومت بسيج شهدای امداد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان ، جمعی از فرماندهان سپاه و كاركنان امداد درکمیته امداد کاشان افتتاح شد.

پایگاه مقاومت بسیج شهدای کمیته امداد کاشان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حسن اسماعیلی با اعلام این خبر افزود : بسیجیان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز همپای سایر اعضای این شجره طیبه در تمامی دوران انقلاب اسلامی

و دفاع مقدس در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کوشیدند و درسنگر خدمت به محرومین و نیازمندان نیز پیشتاز هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: تلاش ما این است که با روحیه بسیجی در راه یاری رساندن به همنوعان خود بهترین

خدمات را ارائه دهیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان نیز ساماندهي نيروي انساني مومن،متعهد و بسيجي را يك عامل مهم درتوسعه سازمانها و نهادهاي اجتماعي دانست و گفت: جمع آوري نيروها درحوزه هاي مختلف بسيج يك اقدام موثر و كارآمد است و بسيج  بايد دايره نفوذ خود را در حوزه هاي مختلف افزايش دهد.

سرهنگ باقر فرهنگ افزود : بسيج يك پديده اجتماعي ساده نيست بلكه مولود مبارك انقلاب اسلامي است كه نقش اكسير جاودانگي انقلاب اسلامي را برعهده دارد.

وی تصریح کرد : فرهنگ، مدیریت و تفکر بسیجی در کمیته امداد باید پررنگ‌تر ازجاهای دیگر باشد، زیرا این نهاد یک نهاد مقدس، ارزشی و قرآنی است.

درپايان عباس عسگری رونقی به عنوان فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شهدای امداد معرفي شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.