مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خراسان رضوی گفت: علت آتش سوزی کارخانه چینی شرکت توس مشهد در دست بررسی است.

علت حریق گسترده کارخانه چینی مشهد در دست بررسی است

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در پی تماس آتش نشانی شهرک صنعتی کلات با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در ساعت 5:56 صبح امروز مبنی بر آتش سوزی در کارخانه چینی واقع در شهرک صنعتی توس بلافاصله بیش از 130 آتش نشان و 44 خودرو عملیاتی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: با توجه به گستردگی حجم انبوهی از مواد قابل اشتعال و وجود مقادیر زیادی از اقلام قابل اشتعال و تند سوز بر شدت دود و حریق افزود می‌شد و همین امر سبب گستردگی آتش در دو سوله دپو اقلام  تولیدی کارخانه چینی شد که با مشاهده این علائم نخستین گروه آتش‌نشانان بلافاصله درخواست اعزام خودرو پشتیبان کردند.

جعفری تصریح کرد: پس از درخواست کمک  از سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله 16 خودرو پشتیبانی شامل خودروهای 8،14 و 30 هزار لیتری آب برای مهار آتش به کانون حریق به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به این مطلب که با توجه به اینکه این آتش‌سوزی با تاخیر زیاد و در شرایط  توسعه به ستاد فرماندهی سازمان اطلاع داده شده بود، عنوان کرد:حضور به موقع نیروهای آتش نشان به محل حادثه  سبب شد این  آتش سوزی در ساعات اولیه مهار شود.

وی با بیان اینکه علت حادثه در کارخانه چینی در دست بررسی است، گفت: نیروهای آتش نشان مستقر در محل حادثه پس از مهار آتش و لکه‌گیری از برگشت حریق احتمالی در محل حادثه اطمینان حاصل کرده و علت حریق در این کارخانه در دست بررسی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.