قدس آنلاین- تبریز: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: صبح امروز در شهر سراب نوزاد دختری در سرمای زمستان و با وجود بسته بودن راه‌های مواصلاتی، با تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در آمبولانس به دنیا آمد.

تولد دختر آذری در سرمای سراب/ نام دختر اورژانسی «کوثر» شد
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: صبح امروز یکشنبه پانزدهم آذر ساعت 5 و 10 دقیقه گزارش درد زایمانی به اپراتوری فوریت‌های پزشکی سراب شد.

وی گفت: با اعلام این گزارش تکنسین‌های اورژانس 115 سراب در سرمای زودرس و برف‌های قندیل بسته بر کف آسفالت خیابان به محل اعزام شدند و نوزاد دختر متولد شده را با اقدامات درمانی به بیمارستان سراب انتقال دادند مادر 30 ساله و نوزاد دختر در سلامت کامل هستند.

ابراهیم خلیل بایرامی رئیس شبکه بهداشت و درمان سراب نیز در ادامه در ارتباط با این اتفاق نادر گفت: در سرمای شدید صبحگاهی شهر سراب در پی‌تماس تلفنی و درخواست کمک خانواده‌ای در شهر سراب به خاطر شروع دردهای شدید زایمان، اکیپ امدادی شامل ماما و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شدند و حضور به موقع و شروع اقدامات درمانی لازم سلامتی نوزاد و مادر را سبب شد.
سیمین عابدینی کارشناس مامایی حاضر در محل با رضایت‌بخش خواندن وضعیت مادر و نوزاد اظهار کرد: خوشبختانه با حضور به موقع اکیپ امدادی نوزاد در آمبولانس متولد و با اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) سراب انتقال یافت.
آچاک مادر 29 ساله‌ای است که چهارمین نوزاد خود را امروز در سرمای شدید پاییزی و در آمبولانس به دنیا آورد و به شکرانه سلامت خود و فرزندش نام دخترش را کوثر نهاد.
وی امروز در کمال ناباوری نوزاد خود را در بغل گرفت در حالی که شروع درد شدید زایمانی و سرمای شدید هوا بیم و اضطراب این مادر سرابی را دوچندان ساخته بود اما حضور به موقع و تلاش نیروهای امدادی 115 سراب موجب آرامش او و خانواده‌اش شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.