قدس آنلاین- ایلام- غلامرضا محمدمرادی: استاندار ایلام گفت: از حضور آگاهانه، خدمتگزاری خالصانه و همکاری و همراهی عالمانه مردم فهیم و بصیر استان ایلام به خاطر خلق حماسه بزرگ اربعین و خدمت همه جانبه به زائران حسینی ، صمیمانه تقدیر و تشکر می شود.

 طلب حلالیت  استاندار ایلام از زائران

* تردد بیش از 60 درصد زائران از مرز مهران!

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مهندس محمدرضا مروارید در گفتگو با خبرنگار ما با تقدیر و سپاس ویژه از همه نیروهای مردمی، اداری، امنیتی، نظامی، انتظامی، مرزبانی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، یگان ویژه، سپاه، بسیج، امدادی، خدماتی، گمرکات، نفت و گاز، هلال احمر، بهداشت و درمان، حمل و نقل، آموزش و پرورش و اعضاء ستاد اربعین، اظهار داشت: آنچه در خدمتگزاری به زوار در سالجاری نمود عینی داشت، همدلی و همزبانی همگانی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائران عزیز بود.

وی با اشاره به اینکه در اربعین امسال بیش از 60 درصد زائران از مرز بین المللی مهران تردد داشته و مردم و مسؤلان برای پذیرایی و خدمات رسانی به زوار، نهایت سعی و تلاش خود را مبذول داشته اند، افزود: زائران کماکان از طریق مرز مهران در حال ورود به کشور هستند و امروز نیز  بیش از 30 هزار نفر وارد کشور شده اند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان ایلام با بیان اینکه تا کنون حجم کثیری از زائران به کشور برگشته اند و هم اکنون ترافیک آرام و روانی بر  راههای مواصلاتی مهران حاکم است، بیان داشت: اگر الطاف جلیه الهی، عنایات خاصه معصومین(ع) بویژه توجهات حضرت سیدالشهداء(ع)، همراهی و همکاری مردم و همه نیروهای خدوم نبود، نمی توانستیم در نوکری به زائران اباعبدالله الحسین(ع) توفیقی حاصل نماییم.

* برگزاری آیین 26 میلیون نفری؛ بی نظیر در تاریخ بشریت!

مهندس محمدرضا مروارید، حمایت ها، هدایت ها، همکاری ها و  تلاش های بی وقفه همه مسؤلان ارشد کشوری و لشکری را شایسته تقدیر دانست و یادآور شد: مراسم اربعین،  بزرگترین، رساترین و تأثیر گذارترین مانور واقعی شیعیان در برابر نقشه های شوم دشمنان است و خوشبختانه امسال پربار تر از سال گذشته برگزار شد.

وی برگزاری آیین 26 میلیون نفری اربعین امسال را در تاریخ بشریت بی نظیر ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: برگزاری چنین آیین باشکوهی در اوج امنیت وآرامش، نشان دهنده نظم، انضباط، شور، شعور، بصیرت، وحدت و مدیریت مثال زدنی شیعیان است و جهانیان باید در برابر این همه عزت و عظمت، سر تعظیم فرود آورند.

استاندار ایلام امنیت و آرامش حاکم بر مراسم اربعین را حاصل زحمات شبانه روزی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی ایران و عراق دانست و تصریح کرد: علی رغم حجم چشمگیر زوار و تهدیدات گروههای محتلف تکفیری از جمله داعش، خوشبختانه در اربعین امسال کوچکترین نا امنی و اقدام ضد امنیتی مشاهده نشد که در نوع خود جالب توجه است.

* پوزش و حلالیت از زائران!

مهندس محمدرضا مروارید از حضور آگاهانه، خدمتگزاری خالصانه و همکاری و همراهی عالمانه مردم فهیم و بصیر استان ایلام به خاطر خلق حماسه بزرگ اربعین و خدمت همه جانبه به زائران حسینی ، صمیمانه تقدیر و تشکر و تأکید کرد: از همه زائرانی که احیاناً در این مسیر عشق، اندکی رنجیده خاطر شده اند و یا اینکه نتوانسته ایم به نحو شایسته به آنان خدمات رسانی نماییم، خاضعانه پوزش و حلالیت می طلبیم.

وی با بیان اینکه از یکسال گذشته تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفتیم تا امسال خادمان خوبی برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم، گفت: بدون شک با این حجم جمعیت، برخی مشکلات و نارسایی ها ظهور و بروز می کنند و امری کاملاً طبیعی است و امیدواریم بتوایم که این موارد را برای سال های آینده مرتفع سازیم تا زائران عزیز با خیال آسوده تری از این مرز تردد نمایند.

* منطقه آزاد مهران؛ در انتظار مهر تأیید مجلسیان!

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان ایلام با اشاره به اینکه برخی مسؤلان عالی کشور برای بهبود وضعیت استان و این مرز بین المللی، قول و قرارهایی داده اند و امیدواریم که این وعده ها درآینده نزدیک محقق شوند، اظهار داشت: مردم مرزدار و ولایتمدار استان ایلام در اربعین پارسال و امسال ثابت کردند که شایسته توجه و لایق خدمت اند.

مهندس محمدرضا مروارید طرح و تأیید منطقه آزاد مهران در مجلس شورای اسلامی را حداقل ادای دین بهارستانی ها به مردمان این دیار قهرمان ارزیابی کرد و بیان داشت: انتظار می رود که مجلسیان به پاس این همه حضور و ارادت ایلامیان، با بالاترین رأی خود، بر منطقه آزاد مهران مهر تأیید بزنند و دعاهای خیر مردم مرزدار این سرزمین« رشادت ها و شهادت ها » را برای همیشه بدرقه راه خود سازند.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.