قدس آنلاین - قزوینی غرابی: حزب بعث عراق در ادامه دروغ پردازی ها و کینه توزی های تاریخی خود علیه کشورمان این بار مدعی شد، دولت عراق به زائران ایرانی اربعین شناسنامه عراقی داده است.

 زائران ایرانی اربعین، شناسنامه عراقی گرفتند !

به گزارش قدس آنلاین، پایگاه خبری ذی قار که یکی از سایت های حزب منحل بعث عراق به شمار می رود در تحلیلی سراسر افتراء تحت عنوان " چه تعداد ایرانی وارد خاک عراق شدند و چرا "  به بررسی وضعیت زائران ایرانی امسال اربعین امام حسین علیه السلام و داستان سرایی درباره چرایی ورود آنان به عراق پرداخت.

این پایگاه ادعا کرد وزارت کشور عراق با هماهنگی همتای ایرانی خود و پیش از ورود زائران، کارت های ملی عراقی به تعداد زائران چاپ کرده بود که بیشتر آنها را میان زائران منتشر کرد تا بتواند از این طریق از اتباع ایرانی حمایت کند !

بازماندگان حزب بعث با ادعای اینکه حضور یک میلیون ایرانی تحت پوشش مراسم زیارت بوده است نوشت: پس از نزدیک شدن موعد حمله نیروهای رسمی نظامی عراق به استان الانبار – برای بازستاندن آن از دست گروه تروریستی داعش -  همه این زائران آموزش نظامی داده شدند تا به سرعت در برابر هرگونه برنامه ها احتمالی آمریکایی ها آمادگی داشته باشند.

این سایت در ادامه داستان سرایی خود افزود: نیمی از زائران ایرانی در استان دیالی عراق اسکان داده خواهند شد تا جایگزین ساکنان اصلی عرب منطقه که به اجبار و زور از آنجا اخراج شدند بشوند و نیم دیگر نیز در استان الانبار سکنی داده خواهند شد زیرا ساکن شدن فارس ها در الانبار یک هدف راهبردی برای ایران است تا از این طریق بر مسیر مهم مواصلاتی ایران به لبنان دسترسی یابد و از این طریق مانع از نابودی حزب الله شود !

حزب بعث همچنین با تحریف تاریخ ده سال اخیر عراق و نادان فرض کردن خوانندگان مدعی شد در سال 2005 نیز بیش از 3 میلیون ایرانی وارد خاک عراق شدند و با اعلان رسمی ابراهیم جعفری نخست وزیر وقت، تابعیت عراقی گرفتند.

بعثی ها حضور معنوی و عاشقانه ملت ایران در اربعین امسال را با هماهنگی آمریکایی ها معرفی کردند و مدعی شدند این اقدام ایران با هدف نابودی عربیت عراق صورت گرفته است.

هرچند در این ادعای حزب بعث هیچ اشاره ای به نام اربعین نشده تا ذهن مخاطبان در جهان عرب گمراه شود و آنها را نسبت به ورود یک باره یک میلیون ایرانی (بر مبنای آمار بعثی ها) هراسان نماید اما روشن است این حزب هیچ درسی از تاریخ ننگین خود نگرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    27 4
    نه اینکه عراق خیلی کشور پیشرفته و مهم و با کلاسیه که ایرانیها دنبال گرفتن تابعیتش باشن!
  • علی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    4 0
    شهروند جان... الآن کشور ما هم کشور باکلاسیه؟ آها .. اعتبار گذرنامه مون خیلی بالاست بعد هم ما اصلا توی این منطقه زندگی نمی کنیم. فکر می کنم ما جایی توی اروپا یا آمریکای شمالی هستیم. در ضمن کلی ایرانی مقیم عراق داریم شهروند جان.
  • رحمانی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    4 1
    آقای شهروند یا خانم شهروند ! عراق کشور مهمی نیست؟ اون موقع که بادینار 3 دلاری اقتصاد شکوفای خاورمیانه بود این حرف ها رو کسی نمی زد الآن هم قطب درگیری و کشمکش در جهان هست این یعنی اهمیت فوق العاده عراق.
  • سعید IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    8 1
    چشم دشمن بعثی کور .انشاء الله حزب الله عراق توان نابودی بعثی ها و داعشی ها را دارند
  • حمید IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    1 5
    مرده شور کشورتان را ببرن بخدا باید یک دیوار بتن آرمه مرزی کشیده شه تا ما ریخت اونها رو نبینیم حیف نیست کشور زیبا و قشنگ خودمون
  • جانباز IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    1 3
    جانم فدای عتیات عالیات در عراق.مگرمشکل مغزی داریم که شناسنامه عراقی بگیریم
  • ذلان IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    2 0
    بزرگترین اشتباه مسئولین عراقی اخراج نکردن بعثی های بی دین وابقاء آنها به سرکارهای خودشان بود ونتیجه اش واگذاری موصل به داعش شد
  • آنتی وهابی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    در پاسخ به شهروند: یه مقدار به مغزت فشار بیار تا بهتر به عمق موضوع برسی .منظور از گرفتن تابعیت یه چیز دیگست و اون تقویت نیروهای فرا مرزی ایران در عراق در پوشش شهروند عراقی هست. و من از این موضوع خرسندم چون باعث افزایش ضریب امنیت ملی ما خواهد شد.
  • شایان IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 2
    ببخشید یه سوال آیا در راه برگشت زائران از کربلا ب ایران اتفاقی یا بمبی گذاشته شده است؟؟؟؟
  • عباس IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    3 0
    عزيزانی که نگران شدند که می خوان به اونها تابعیت عراق رو بدن نگران نباشن. کسی نمی خواد تابعیت پیشرفته ترین کشور جهان رو ازشون بگیره. تو همین ایران خودمون بمونید عزیزان !!
  • رفيق حميد IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    در پاسخ به حمید: مرده شور تو و اخلاقت رو ببرن آقا حمید با این طرز فکرت !!