همزمان با ۲۱ آذر مصادف با سالروز شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع)، اجتماع بزرگ «رضویون» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود.

 اجتماع عظیم «رضویون» در میقات الرضا(ع) برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی، مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) با بیان این مطلب گفت: این تجمع مردمی با هدف ایجاد بصیرت، تکریم و تعظیم شعائر اسلامی و تبیین و گسترش معارف امام رضا(ع)، صبح روز شهادت این امام همام با حضور عزاداران هیآت مذهبی، پایگاه های مقاومت بسیج شهر و روستاهای مجاور برگزار خواهد شد.
«حمزه سپهریان» عنوان کرد: این تجمع عظیم از ساعت 9:30صبح آغاز می شود و تا اقامه نماز ظهر و عصر توسط حجت اسلام و المسلمین «محمد جواد زنجانی طبسی»، امام جمعه موقت طبس ادامه خواهد داشت.
وی ایراد سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلیمن وحیدی فر، استاد حوزه و دانشگاه از قم و مرثیه سرایی جمال مقدم از مداحان و ذاکران حرم مطهر رضوی را از جمله برنامه های این مراسم عنوان کرد.
سپهریان یادآور شد: پیش بینی می شود در اجتماع عظیم رضویون در میقات الرضا(ع) بیش از 5 هزار نفر شرکت کنند که این مراسم نیز به صورت سراسری و زنده از شبکه های « خاوران» و « شما» پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.