قدس آنلاین - یزد : فرماندار بافق گفت : شهرستان بافق پتانسیل بالایی در حوزه های فرهنگی و هنری دارد واین باید پتانسیل ها باید شناسایی شود

بهره برداری از دومین سینمای دیجیتال شهرستان بافق در آینده ی نزدیک

به گزارش قدس آنلاین از یزد، سید مهدی طلایی مقدم در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت : باید ظرفیت های فرهنگی و هنری در بافق شناسایی شده و درراستای ارتقای آنها گام برداشته شود و از سویی مسئولان فرهنگی استان نگاه ویژه ای باید  به این شهرستان داشته باشند.

وی مقدم ضمن تقدیر از اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با تاکید بر فرهنگ غنی شهرستان و داشتن هنرمندان زیاد ، تامین اعتبارات جهت مسائل فرهنگی و هنری شهرستان بافق را یادآور شد و گفت: پیگیری تخصیص اعتبار لازم از محل اعتبارات تملک دارایی به منظور تجهیز و راه اندازی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان باید در اولویت باشد.

طلایی مقدم همچنین خواستار تامین حداقل دو نیروی انسانی و اختصاص بودجه مناسب جهت تجهیز سالن همایش مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

در ادامه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با تاکید بر جدیت و توجه فرماندار و مسئولان شهرستان بافق در خصوص توسعه فرهنگ و هنر این شهرستان گفت: با عنایت به سابقه مطلوب هنرمندان بافق در ارائه فعالیتهای فرهنگی وهنری، مهمترین دغدغه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بی شک گسترش مراکزهای فرهنگی و هنری و جبران کمبودهای فرهنگی و هنری در سطح شهرستان می باشد.

علی غیاثی با اشاره به پیگیری های انجام گرفته در زمینه تجهیز سالن مجتمع فرهنگی اداره ارشاد بافق به سینمای دیجیتال، از تحقق این امر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: انشاالله تا پایان سال دومین سینمای دیجیتال شهرستان با همت مسئولان استان و شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص تامین نیروی انسانی و اعتبار لازم جهت تجهیز مجتمع فرهنگی شهرستان قول مساعدت و همکاری داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌شهرستان بافق نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این اداره ارائه و برخی برنامه‌های آینده این اداره را بیان نمود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.