۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 327064

مردی که با جعل عنوان پلیس راهور افراد و مغازه‌داران را در مجتمع‌های تجاری شناسایی و با تهدید از آنها کلاهبرداری و اخاذی می‌کرد، دستگیر شد.

اخاذی مامور قلابی از رانندگان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازجام‌ جم ، روز‌های پایانی هفته گذشته مردی مغازه‌دار با حضور در پلیس آگاهی شهرستان گلوگاه از مامور قلابی راهور به اتهام کلاهبرداری و اخاذی شکایت کرد.

وی در اظهاراتش گفت: مردی که لباس پلیس به تن داشت چند روز پیش به مغازه‌ام در یک مجتمع تجاری آمد. او مدعی بود مامور پلیس راهور است و من با خودرویم مرتکب تخلف شده‌ام و اگر به او پولی نپردازم، علاوه بر این‌که خودرویم را توقیف می‌کند، محل کارم را نیز پلمب و مرا روانه زندان خواهد کرد. ابتدا توجهی به گفته‌هایش نکردم تا این‌که روز بعد در حالی که بی سیم و سلاح به‌دست داشت وارد مغازه ام شد و تهدید کرد که اگر پولی به وی پرداخت نکنم مرا بازداشت می‌کند.

شاکی اضافه کرد: برای این که در محل کارم دچار مشکل نشوم، به خواسته او تن دادم و چند میلیون تومان به وی دادم. او چند مرتبه از من پول گرفت. این اواخر پول بیشتری از من می‌خواست که دیگر به وی شک کردم. با حضور در اداره پلیس راهور متوجه شدم او مامور پلیس نیست و با این عنوان از من اخاذی می‌کند.

همزمان با شکایت این مرد، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری او آغاز شد تا این که افراد دیگری نیز با حضور در اداره پلیس شکایت‌های مشابهی را از متهم مطرح کردند.

پلیس قلابی به اتهام اخاذی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که وی دو روز پیش در روستاهای اطراف گلوگاه شناسایی و دستگیر شد. در بازرسی از خانه متهم یک دست لباس نظامی با درجه ستوان دومی راهور همراه برچسب جعلی، دو قبضه سلاح کمری قلابی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اعتراف کرد با پوشیدن لباس پلیس و جعل عنوان، با حضور در اماکن تجاری از شهروندان کلاهبرداری و اخاذی می‌کرده است. متهم با اعتراف به جرایم خود روانه زندان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.