قدس آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: به دنبال برخی اعتراضات به نتایج انتخابات سال ۸۸، عناصر ضد انقلاب و دشمنان نظام جمهوری اسلامی به تصوراینکه زمینه برای تحقق اهداف آنها فراهم است مبادرت به شرارت و فتنه افروزی نمودند.

 دی ماه واکنشی غیورانه به فتنه انگیزی بود

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان در ستاد یوم الله نهم دی ماه استان اظهار داشت:دشمنان اقدامات خشونت آمیزی را در آن روزها  تدارک دیدند تاحدی که می خواستند با ادامه فتنه انگیزی و شرارت های خود نظام جمهوری اسلامی را به لبه پرتگاه برسانند.

وی ادامه داد:با وقاحت انجام شده نسبت به عزاداری امام حسین(ع) و عاشوراحرکت حماسی مردم در 9 دی ماه واکنشی غیورانه به آن اقدامات بود و دوباره این نظام را بیمه کرد و بنابراین این روز به عنوان ایام الله گرامی داشته می شود.
نوروزیان با تاکید بر اینکه در حماسه 9 دی ماه نباید جناح های سیاسی، نگاه سیاسی و ابزاری به آن داشته باشند، افزود: 9 دی ماه متعلق به مردم است و دعوای یک جناح با جناح دیگری نیست.
وی خاطرنشان کرد:چون در آستانه برگزاری انتخابات هستیم نباید برخی اشخاص از این مناسبت ها به عنوان حربه در جهت اهداف تبلیغاتی خود استفاده کنند چرا که 9 دی ماه مناسبت ملی و مذهبی ایرانیان بوده و مردم در آن روز با مقام معظم رهبری بیعت کردند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.