قدس آنلاین_شهرکرد ، در بازرسي از اين خودرو هفت كيلو و ۹۰۰ گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در قسمت هاي مختلف خودرو جاسازي شده بود كشف شد.

جاسازي بيش از ۷ كيلو ترياك در پژو

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده انتظامي استان" چهارمحال وبختياري" از دستگيري يك سوداگر مرگ خبر داد 

 سردار نورعلی یاری گفت:در بازرسي از خودرو پژو اين قاچاقچي هفت كيلو و ۹۰۰ گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف شد.

به گزارش خبرنگار قدس ، سردار "نورعلي ياري" صبح امروز در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت؛ در پي اطلاع ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان از فعاليت توزيع كننده عمده مواد مخدر در سطح شهر موضوع به صورت ويژه در دستوركار قرار گرفت.

ماموران با استفاده از اطلاعات منابع و مخبرين و رصد دقيق تحركات اين قاچاقچي، با هماهنگي مقام قضايي خودرو پژو وي را حين حمل مواد مخدر در محور فرخشهر – شهركرد شناسايي و توقيف كردند.

در بازرسي از اين خودرو هفت كيلو و ۹۰۰ گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در قسمت هاي مختلف خودرو جاسازي شده بود كشف شد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري گفت:در اين خصوص پرونده‌اي تشكيل و متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

ياري در پايان تاكيد كرد : مبارزه با مواد مخدر از نوع سنتي و صنعتي از اولويت هاي اصلي پليس بوده و خانواده ها بايد مراقب فرزندان خود باشند و آنان را در ايجاد ارتباط با اطرافيان ياري نمايند چرا كه دوستان ناباب يكي از زمينه هاي گرايش جوانان به اعتياد هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.