رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: رفت و آمد زائران پیاده رضوی در شب و نقاط مه‌آلود ممنوع است.

 رفت و آمد زائران پیاده رضوی در شب و نقاط مه‌آلود ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد صفایی در نشستی خبری ویژه تشریح اقدامات دهه پایانی صفر اظهار داشت: در ایام پایانی دهه صفر با هدف خدمت رسانی بهتر به زائران پیاده و همچنین تامین امنیت برای آن‌ها جاده قدیم مشهد-نیشابور مسدود می‌شود و تردد خودروها تنها از مسیر بزرگراه شهید شوشتری امکانپذیر است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: علاوه بر این حرکت کاروان‌ها و زائران پیاده در شب و همچنین در نقاط مه آلود ممنوع اعلام شده است.

صفایی عنوان کرد: برای تسهیل خدمت رسانی به هیئت‌های عزاداری نیز ماشین‌های خدمت رسان در نظر گرفته شده است که در صورت ضرورت می‌توانند از طریق دوربرگردان‌ها به زائران پیاده خدمت رسانی کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حجم زائران پیاده رضوی در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس افزایش یافته و البته با ورود آخرین کاروان زائران اربعین حسینی، تمامی اقدامات در حوزه خدمت رسانی به زائران پیاده معطوف شده است.

صفایی بیان کرد: پیاده راه زائران پیاده نیز به بهره برداری رسیده و این مسیر 22 کیلومتری به بهبود خدمت رسانی به زائران پیاده و همچنین تسهیل تردد آنها کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با مسئولان کاروان‌ها و هیئت‌ها صورت گرفته است تاکید کرد: محل‌های اسکان اضطراری نیز در صورت بارش برف و باران با هماهنگی مسئولان کاروانها تدارک دیده شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.