قدس آنلاین - یزد :آیین تجلیل از خادمان نشر کتاب و روستاهای برگزیده دوستدار کتاب استان یزد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دفتر امور روستایی استانداری یزد در تالار فرهنگ یزد برگزار شد.

فعالان حوزه نشر کتاب و روستاهای برگزیده دوستدار کتاب استان یزد معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین از یزد، در این مراسم از دهیاران روستاهای شمسی،ابراهیم آباد،رشکوئیه،چاهک،کرخنگان،رییس آباد،مهرآباد،میرک آباد،آسفیج،مزرعه نو و قطرم به دلیل همت در ترویج کتاب و کتابخوانی ،تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
همچنین در بخش انتشارات از آفتاب نارین،توز و قلم ، بعنوان انتشارات  فعال انتخاب  و تجلیل شدند.از انتشارات اندیشمندان یزد،نیکو روش،آرتا کاوا وعلم نوین نیزقدردانی شد.
از انتشارات رخداد کویر نیز بعنوان ناشر برگزیده کتاب کودک و نوجوان بعنوان یکی از انتشاراتی های فعال در این حوزه قدردانی بعمل امد.نوبسنده برتر این مراسم هم حسین ملک زاده و هادی حکیمیان معرفی شدند.ازهفته نامه محلی ندای یزد بعنوان رسانه برتر در حوزه کتاب قدردانی شد. از یزد امروز و پرگارنیز تشکر شد.
چاپخانه کسری بدلیل چاپ ٢٢ عنوان کتاب در یکسال گذشته بعنوان چاپخانه دار برترتجلیل بعمل امد و از چاپخانه های هفتم تیر ،نقطه و سروش هم تشکر و قدردانی شد.
از مرضیه حسن زاده هم بعنوان تصویر گر برترکتاب کودک و نوجوان تجلیل شد،البته ازمحمد مهدی میرزا بابایی بواسطه طراحی و صفحه آرایی ٦٥ عنوان کتاب تجلیل و قدردانی بعمل امد.
کتابفروش فعال استان یزد عباس رضایی از کتابفروشی دانشجو معرفی شد و از کتابسرای حاجی حسنی ، شهر کتاب  ورستاک نیز بعنوان کتابفروشی های حامی پایتخت کتاب تقدیر بعمل آمد.همچنین از محمد رضا دانش،منصور دهقان زاده ،فاطمه کمالی و محمد جواد حرزاده بعنوان کتابداران فعال کانونهای فرهنگی و هنری مساجد تجلیل و قدردانی شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.