سخنگوي پانزدهمين كاروان پياده مشهد – كربلا (كاروان پياده انصار الحسين) از بازگشت اين كاروان از سفر معنوي كربلا و ورود اعضاء اين كاروان به ايران در روز شنبه ۲۱ آذرماه همزمان با ۳۰ صفر سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، خبر داد.

ورود كاروان پياده مشهد – كربلا به ايران همزمان با روز شهادت امام رضا/ برگزاري مراسم استقبال روز يك شنبه در مشهد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي مجتمع اسلامي حضرت بقيه الله الاعظم(عج)، مشهد مقدس، "مهدي ارجمند" با اعلام اين خبر گفت: اين كاروان از طريق مرز شلمچه وارد ايران خواهد شد و بعد از استقبال از سوي مردم خونگرم خوزستان به سمت مشهد الرضا حركت و در روز يك شنبه 22 آذرماه به مشهد الرضا مي رسد.
وي افزود: بر همين اساس برنامه ريزي ها براي استقبال معنوي و با شكوه از اين كاروان پياده صورت گرفته ومراسم استقبال از اين كاروان ساعت 8 صبح روز يك شنبه 22  آذرماه در ميدان شهداء مشهد برگزار خواهد شد.
ارجمند اضافه كرد: در مراسم استقبال از اين كاروان جمعي از مسئولان پايتخت معنوي ايران، خانواده هاي معظم شهداء و ايثار گران، هيئت هاي مذهبي، طلاب و روحانيون و اقشار مختلف مردم حضور دارند.
وي خاطر نشان كرد: كاروان پياده انصار الحسين سفر معنوي خود را 27 شهريورماه سال جاري با پاي پياده براي پانزدهمين سال از جوار بارگاه ملكوتي حضرت امام رضا(ع)، آغاز و بعد از 72 روز پياده روي و عبور از استان هاي مختلف از طريق مرز شلمجه وارد عراق و از آنجا به زيارت حرم اباعبد الله الحسين(ع) و حرم حضرت عباس(ع)، رفتند و در ادامه بعد از حضور در نجف اشرف و زيارت بارگاه ملكوتي امام علي(ع)، به سمت ايران حركت خواهند كرد و روز شنبه 21 آذرماه وارد ايران مي شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.