قدس آنلاین - يزد : پلیس آگاهی استان، فردی را که با چک های جعلی در سطح شهر یزد اقدام به خرید و کلاهبرداری ۹۰۰ میلیون ریالی از مغازه داران کرده بود شناسایی و دستگیر کرد.

۹۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری با خرید لوازم خانگی

به گزارش قدس آنلاین از يزد، رئیس پلیس آگاهی استان یزد درباره این خبر، گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از فرد کلاهبرداری که با عناوین جعلی و همچنین ارائه چک­های جعلی اقدام به خرید لوازم خانگی کرده بود بررسی موضوع به ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری، سپرده شد.

سرهنگ "علیرضاخالقی" ادامه داد: ماموران پلیس با انجام تحقیات لازم و اخذ مجوز قضایی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس، منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد، گفت: متهم 36 ساله به هویت "م.م" در بازجویی­های انجام شده به خرید 92 دستگاه وسایل و لوازم خانگی با چک­های جعلی و کلاهبرداری به مبلغ 900 میلیون ریال اعتراف کرد.

خالقی ادامه داد: متهم که با عناوین جعلی اقدام به خرید از مغازه ها کرده بیشتر اقلامی را شامل "کولر آبی"، "یخچال فریزر" و "ال سی دی" خرید کرده است.

سرهنگ خالقی با بیان اینکه تاکنون پنج نفر از شاکیان این فرد اقدام به تشکیل پرونده در اداره پلیس کردند، خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده کلاهبرداری به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان یادآور شد: شهروندان هنگام برخورد با چنین مسائلی از هویت اصلی افراد مطلع شده و هنگام دریافت چک­ از افراد ناشناس از بانک مبداء، استعلام کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.