همزمان با ۳۰ صفر و مصادف با روز شهادت حضرت رضا(ع)، وی‍ژه برنامه های روز شهادت امام رضا(ع) در حرم رضوی تشریح شد.

 اعلام ویژه برنامه های روز شهادت امام رضا(ع) در حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری دهه پایانی ماه صفرآستان قدس رضوی، مراسم روز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) همچون سال های گذشته بعد از نماز صبح آغاز و با اجرای مراسمی همچون سخنرانی، عزاداری، سینه زنی، بیان احکام، مرثیه سرایی و برپایی اجتماع عزاداران رضوی ادامه خواهد داشت.
: بعد از اقامه نماز صبح، حجه‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد به تبیین «دستاوردهای صلح امام حسن مجتبی(ع)» خواهند پرداخت و سپس ابوطالب خالق‌پور و محمد موحدی نیا به قرائت زیارت امین‌الله و مرثیه‌سرایی می پردازند.
آیت الله علم الهدی قبل از نماز ظهر و عصر و حجه‌الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی بعد از نماز ظهر و عصر پیرامون فضایل و مناقب امام رضا(ع) به ایراد سخن می پردازند و سیدحسین محمدنیا، محمد عطاپور، محسن فنایی، علی ملائکه و امیر عارف به مدیحه سرایی و مرثیه‌سرایی خواهند پرداخت.
حجه‌الاسلام جعفر اسلامی فر خطیب قبل از نماز مغرب و عشاء خواهند بود و سید مصطفی حسینی نیز در جمع عزاداران و سوگواران رضوی به مرثیه‌سرایی و عزاداری خواهد پرداخت.
مراسم عزاداری و سوگواری روز شهادت علی بن موسی الرضا(ع)، 21 آذر، مصادف با 30 صفر المظفر از ساعت 5:30 صبح تا 16 در رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برپا خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.