قدس آنلاین- تبریز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور حداکثری مردم و رعایت چارچوب های قانونی از خواسته های اصلی دولت در عرصه انتخابات است .

حضور حداکثری مردم و رعایت قانون؛ خواسته‌های اصلی دولت در انتخابات

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید شبستری در جلسه شورای اداری شهرستان بستان آباد در جمع مسوولان، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران این شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند امسال، اظهارکرد: هدف دولت و خواست نظام حضور حداکثر و پرشور مردم در انتخابات است و موضع دولت موضع بی طرفی است.

 


وی با اشاره به این که فضای مجازی ظرفیت های گسترده ای دارد، اظهار کرد: تلاش می کنیم از فضای مجازی برای گسترده ترکردن حضور مردم در انتخابات استفاده کنیم و البته با کسانی که از طریق فضای مجازی به دنبال مخدوش کردن فضای سالم انتخابات و تخریب و توهین به کاندیداهای دیگر باشند به هرنحو ممکن برخورد خواهیم کرد.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی همچنین استفاده از ظرفیت ها و منابع شهرستان ها را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور خواستار شد و از مسوولین خواست همه باهم و درکنار هم برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.

رعایت عدالت، پرهیز از بد اخلاقی، برنامه ریزی و حرکت بر محور قانون، مقابله با فساد اداری، افزایش نظارت و بازرسی واحدهای زیر دستی، شفافیت و صداقت در گفتار و عمل از جمله توصیه های مهم وی بود که می تواند سلامت اداری و رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.

شبستری با اشاره به این که برخی برنامه ها از سوی کاندیداهای مجلس برای مردم ارایه می شود که در حیطه کاری آنها نیست به مردم توصیه کرد فریب این وعده ها را نخورند.

یدالله قاری زاده فرماندار بستان آباد هم در این جلسه مجریان انتخابات را امانت داران رای مردم بر شمرد و گفت: هیچ مدیری حق ندارد ازامکانات و اموال دولتی و عمومی و همچنین موقعیت شغلی خود بر له یا علیه کاندیدایی استفاده کند و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.