قدس آنلاین: مدیر کمیته امداد شهرستان کاشان گفت: از ابتدای امسال تعداد ۱۵۱ مورد تسهیلات اشتغال به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال به متقاضیان مددجوی کمیته امداد پرداخت شده است .

ارائه ۱۵۱ مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کاشان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حسن اسماعیلی با اعلام این خبر افزود : جلسه تخصصی با موضوع مشاوره و هدایت شغلی با حضور کارشناسان اشتغال و خودکفایی شهرستان‌های کاشان،آران و بیدگل، اردستان و نطنز به منظور تبیین و تشریح اهداف و انتظارات حوزه خودکفایی در خصوص مشاوره و هدایت شغلی مجریان طرح‌های اشتغال وارائه آموزش‌های لازم به مشاورین شغلی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان برگزار شد .

وی با تاکید بر اینکه در مجموعه کمیته امداد، برگ برنده مشاوره شغلی و نظارت بر طرح‌های خود اشتغالی است، افزود: در سال گذشته بیش از 500 فقره مشاوره شغلی صورت گرفته و همچنین در سالجاری تاکنون 255 فقره مشاوره  انجام شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کاشان تصریح کرد: از ابتدای امسال تعداد 151 مورد تسهیلات اشتغال به مبلغ 14 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است .

وی گفت: از ابتدای سالجاری بیش از 536 نفر از مددجویان جویای شغل این مدیریت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي موجب توسعه مهارت‌هاي شغلي و توانمندسازي مددجويان مي‌شود،افزود: در این زمینه اعتباری بالغ بر323میلیون ریال هزینه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.