یکی از اعضای فراکسیون ضدرکود مجلس شورای اسلامی جوسازی‌های صورت گرفته و تهدید‌هایی را که نسبت به ادامه کار فراکسیون انجام شد، دلیل عدم برگزاری جلسات فراکسیون ضدرکود دانست.

چرا جلسات فراکسیون ضدرکود تشکیل نشد؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، دوم آذرماه خبری مبنی بر تشکیل فراکسیون "ضدرکود" در مجلس شورای اسلامی منتشر شد، فراکسیونی که با هدف بررسی وضعیت رکودی در اقتصاد کشور و پیگیری راه‌حل‌های جدی‌تر و سریع‌تر برای رفع آن تشکیل شد و اعضای آن در نخستین جلسه خود بر این نکته تأکید کردند که یکی از اصلی‌ترین معضلات اقتصادی کشور رکودی بی‌سابقه است که در اقتصاد وجود دارد.

 

جعفر قادری رئیس کمیته اقتصادی مجلس و یکی از اعضای فراکسیون ضدرکود، در خصوص جلسات و اقدامات این فراکسیون اظهار داشت: متأسفانه هنوز جلسات این فراکسیون تشکیل نشده است چراکه برخی دوستان ساختار تخصصی آن را زیر سؤال بردند.

وی ادامه داد: اگر همه اعضای این فراکسیون از بین افراد تخصصی انتخاب می‌شدند، شاید می‌شد این فراکسیون  را سروسامان داد اما برخی نیروهای غیرتخصصی وارد مجموعه شدند و جوسازی‌هایی صورت گرفت و تهدید‌هایی نسبت به ادامه کار فراکسیون انجام شد لذا جلسات آن برگزار نشد.

قادری در پاسخ به سؤالی مبنی بر چرایی عدم انتخاب هیئت رئیسه فراکسیون برای ساماندهی به جلسات و نشست‌های آن گفت: جلسه‌ای که در آن ساختار کمیسیون شکل بگیرد، برگزار نشد و اکنون نیز هماهنگ کردن جلسات کمیسیون مقداری سخت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.