همسر مرحوم ناصر حجازی گفت: هیچ توهینی به امیر قلعه‌نویی و اشخاص دیگر در فیلم ناصر حجازی نشده و باید بگویم تاریخ را نمی‌توان عوض کرد چون ناصر را از استقلال بیرون کرده بودند.

«ناصر»را از استقلال بیرون کردند و تاریخ را نمی‌توان عوض کرد/توهینی به قلعه‌نویی در فیلم نشد
به گزارش قدس آنلاین، بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برنامه‌ای که در شب گذشته در باغ فردوس برگزار شد، اظهار داشت: مراسم دیشب مربوط به اکران فیلم بود چون نوه مرحوم حجازی (ارسلان) به نمایندگی از ناصر شمع تولدش را فوت کرد. به نوعی مراسم تقدیر از عوامل فیلم هم بود که بهرام رادان و آرش برهانی هم در آنجا حضور داشتند.

وی در واکنش به اظهارنظر توسلی وکیل امیر قلعه‌نویی مبنی براینکه همسر حجازی توهین به قلعه‌نویی را تاکید کرد، گفت: من فیلم را سه بار دیده‌ام و هیچ چیز خاصی در آن مشاهده نکردم. مگر می‌شود تاریخ را تغییر داد؟ این مسائل مستنداتی در تاریخ بوده و من برای شما مثالی می‌زنم.

همسر مرحوم حجازی در ادامه گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: این روزها کی‌روش رحمتی را از تیم ملی کنار گذاشته و او را دعوت نمی‌کند آیا بعدها می‌توان گفت کی‌روش چنین کاری انجام نداده است؟ این مسائل در تاریخ ثبت می‌شود. مگر می‌شود تاریخ را در گذشته تغییر داد. آقایان حجازی را بیرون کردند و او به بنگلادش رفت. فکر نمی‌کنم در فیلم چیز خاصی در مورد امیر قلعه‌نویی مطرح شده باشد که به او برخورده است.

وی تصریح کرد: در این چند روز دیدم که مردم خیلی از فیلم استقبال کردند و البته می‌دانستم ناصر حجازی محبوبیت بسیاری دارد ولی امیدوارم این مسائل حل شود تا فیلم به اکران در بیاید.

شفیعی در پایان گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: من بعد از اکران فیلم مصاحبه نکردم و اینکه از قول من نقل شده توهین به آقای قلعه‌نویی را تایید می‌‌کنم صحت ندارد. خودم شخصا اعتقاد دارم هیچ توهینی به امیر قلعه‌نویی در فیلم نشده و فقط تاریخ روی فیلم نمایش داده شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.