طرقبه-شاندیز-بالاخره شورای اسلامی شهر شاندیز پس از کش وقوس های فراوان دکتر ثــــــورج سلطانی را به عنوان شهردار شاندیز انتخاب و به استانداری معرفی کرد.

ثورج سلطانی به عنوان شهردار شاندیز انتخاب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، درحالی که چندماه از استعفای پر سر و صدای شهردار سابق شاندیز می گذرد شورای اسلامی شهر شاندیز در نهایت از میان ده ها کاندیدا برای این مسئولیت دکتر ثورج سلطانی را برای این پست انتخاب و به استانداری معرفی کرد.

لازم به ذکر است سلطانی از چهره های ملی استانی است که در سوابق وی عضو شورای اسلامی شهر قوچان، عضو شورای اسلامی استان خراسان رضوی، عضو و مشاور شورای عالی استان های کشور و عضو هیئت رییسه شورای عالی استان های کشور دیده می شود.

سلطانی که در دوره گذشته نیز کاندیدای شورای اسلامی شهر مشهد بود متولد ۱۳۴۷ و دارای دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران است.

ماجرای استعفای شهردار شاندیز

ماجرای استعفای شهردار سابق شاندیز شهریور ماه امسال با شایعاتی از جمله حمایت از مجموعه پدیده شاندیز گره خورد.

استعفای جواد رجب زاده بلافاصله پس از تسلیم به شورای شهر مورد قبول قرار گرفت و شورای اسلامی شهر شاندیز در نامه ای رسمی حسین احمدی را به عنوان سرپرست شهرداری منصوب کرد.

هر چند که شهردار مستعفی در مقاطع زمانی مختلف از سوی وزارت جهادکشاورزی و وزارت راه و شهرسازی متهم به حمایت غیر قانونی از پدیده شاندیز شد و حتی اعلام شد که برایش حکم انفصال از خدمات دولتی صادر شده است اما این شایعات توسط وی به کرات تکذیب شد و رجب زاده در این رابطه به رسانه ها گفت: «بیش از شش ماه قصد داشتم به خاطر گرفتاری هایم استفعا دهم اما چون موضوع پدیده مطرح شد صلاح ندیدم شهر را در بحران رها کنم»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.