مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: ۳۳ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی مستقر شد.

۳۳ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی مستقر شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، علیرضا خجسته ظهر امروز در مراسم آغاز رژه ماشین‌آلات زمستانی راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، اظهار داشت: وضعیت خاص آب و هوایی استان و هم‌چنین قرارگیری در مرکز توجه شیعیان جهان به دلیل وجود بارگاه منور رضوی سبب شده تا اهمیت نگهداری راه‌های استان در شبکه راه‌های کشور چندین برابر باشد.

خجسته با بیان اینکه طول کل راه‌های استان 20 هزار و 478 کیلومتر است که 6 هزار و 325 کیلومتر آن مربوط به راه‌های شهری است، افزود: در خراسان رضوی 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

وی با اشاره به 2 هزار و 783 کیلومتر طول راه‌های شریانی خراسان رضوی گفت: راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تمهیدات مناسبی برای امر راهداری در زمسنان اندیشیده است.

خجسته با بیان اینکه 96 اکیپ دولتی و 10 اکیپ خصوصی در 76 نقطه از راه‌های استان آماده خدمت رسانی و انجام عملیات راهداری هستند، تصریح کرد: 578 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سواری در این عملیات فعالیت می‌کنند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تعداد کارکنان مشغول در اکیپ‌های راهداری استان را 973 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد نفرات 938 نفر مربوط به بخش دولتی و 35 نفر نیز از بخش خصوصی هستند.

خجسته با بیان اینکه 33 باب راهدارخانه در سطح استان مشغول فعالیت هستند، در اشاره به تجهیزات خریداری شده توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سال جاری بیش از 30 هزار تن نمک و در حدود 100 هزار تن شن و نمک خریداری شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.