نماینده مردم زنجان در مجلس تصریح کرد، به نظر نمی‌رسد، روندی که دولت اکنون در پیش گرفته است، بتواند به رفع رکود اقتصادی کمک کند.

روند کنونی دولت کمکی به رفع رکود نمی‌کند/ بیشتر واحدهای تولیدی یا تعطیل یا نیمه‌ تعطیل‌اند
 
 
  •  

به گزارش قدس آنلاین، محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، درباره وضعیت رکود حاکم بر شرایط اقتصادی کشور گفت: در عملکرد دولت برای خروج از رکود نکته خاصی نمی‌بینیم.

وی بسته خروج از رکود را در زمینه رونق اقتصادی کشور بی تاثیر خواند و اظهار داشت: روندی که اکنون دولت در پیش گرفته است به نظر نمی‌رسد بتواند به رفع رکود اقتصادی کمک کند.

اسماعیلی از تعطیلی و یا نیمه تعطیلی اکثر واحدهای تولیدی در استان‌های کشور سخن گفت و افزود: بسیاری از تولید کنندگان بیش از 2 سال است که منتظرند اتفاق خاصی در اقتصاد کشور بیفتد.

وی در ادامه گفت: راهبرد توصیه شده از سوی رهبر معظم انقلاب درباره نگاه به درون از سوی دولتمردان جدی گرفته نشده است و تا این رویکرد نباشد، هرگونه  آمار یا اعلام خروج از یک مرحله و ورود به مرحله دیگر در عرصه اقتصادی بیشتر به یک شعار شبیه است.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با توصیه به دولت درباره عملیاتی‌سازی موضوع نگاه به درون به موازات دیپلماسی اقتصادی اظهار داشت: استفاده از منابع انسانی درون کشور هنوز سر و سامان مناسبی نگرفته است در حالی که می‌تواند گره بسیاری از مشکلات اقتصادی را باز کند.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.