اواخر تابستان امسال بود که با انتخاب مدیر شبکه تهران همگان ثبات در مدیریت‌های تلویزیون را انتظار می‌کشیدند اما با تغییر مدیر شبکه اول، بار دیگر معادله‌ها برهم ریخت و پیش‌بینی می‌شود که این روند همچنان ادامه‌دار باشد.

تغییر مدیران تلویزیون ادامه‌دار است؟

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر پورمحمدی - معاون سیما - در گفت‌وگویی با ایسنا از تغییر مدیریت‌های سازمان صدا‌و‌سیما طی یکی - دو ماه آینده خبر داد.

اردیبهشت ماه 94 بود که معاون سیما مدیران جدید شبکه‌های سلامت سیما و پویا را انتخاب کرد تا تغییرات در تلویزیون برای مدتی متوقف شود. روند توقف تغییرات تا شهریور ماه ادامه داشت تا بر اساس حکم معاون سیما، بار دیگر تغییر مدیریتی جدید در تلویزیون صورت بگیرد و احسان کاوه به سمت مدیر شبکه استانی تهران منصوب شود.

اما تلویزیون اخیرا با تغییری پر سر و صدا همراه بود و محمد احسانی که از اواخر آذرماه سال گذشته از سینمایی‌ها حلالیت طلبیده بود تا در تلویزیون فعالیتش را آغاز کند، از مدیریت شبکه یک رفت. احسانی جای خود را به فضل‌الله شریعت پناهی داد که پیشتر به عنوان مدیر گروه اجتماعی شبکه‌های یک و سه شناخته می‌شد.

معاون سیما در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره تغییر مدیریت‌های تلویزیون اعلام کرد: در بخش مدیریت‌های تلویزیون طی یکی دو ماه آینده تغییراتی رخ خواهد داد و یکسری جابه‌جایی‌های صورت می‌گیرد که این جابه‌جایی‌ها در سطح مدیریتی برخی شبکه‌ها و بخش‌های سیما خواهد بود.

وی سپس اظهار کرد: در حال حاضر کار در تلویزیون بسیار سخت است؛ ضمن اینکه نه مدیران ما از عملکرد خودشان راضی هستند و نه ما از عملکرد ‌آنها راضی هستیم؛ چراکه مجموعه مشکلات اعم از مشکلات مالی‌، زیرساختی و فنی باعث می‌شود که این مدیران نتوانند خوب کار کنند.

معاون سیما در ادامه از اچ‌دی شدن برخی شبکه‌های تلویزیونی خبر داد و گفت: قرار است در آینده‌ی نزدیک از آنالوگ به دیجیتال تغییر کنیم و در پی این تغییرات، شبکه تهران به زودی افتتاح خواهد شد و ما پس از افتتاح شبکه تهران دیگر شبکه اچ‌دی نخواهیم داشت. در حال حاضر هم برای این اتفاق به دنبال استودیو مناسب هستیم؛ ضمن اینکه گذر از آنالوگ به اچ‌دی کار هزینه‌بر و پرزحمتی است که ما سعی می‌کنیم این کار را انجام بدهیم. همچنین شبکه مستند و شبکه سه سیما هم از جمله شبکه‌هایی هستند که قرار است به زودی به فرمت اچ‌دی تبدیل شوند ولی فعلا زمانی برای این اتفاق در نظر گرفته نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.