قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام، بایستی دبیرخانه دائمی این کمیته ها راه اندازی شود.

لزوم ایجاد دبیرخانه کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در آیین تجلیل از اعضای کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین با بیان اینکه کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان بایستی تقویت شوند تا در سال های آینده بتوان از ظرفیت این تشکل های مردمی در خدمات رسانی به زائران بهره برد، اظهارداشت: پذیرایی مخلصانه و همراه با عشق و ارادت مردم استان از زائران اربعین باعث شد تا مقامات عراقی با راه اندازی گذرگاه های مرزی جدید موافقت کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت عراق با ایجاد 2 گذرگاه مرزی جدید با استان ایلام موافقت کرده است، افزود: با راه اندازی این نقاط، تعداد مرزهای رسمی ایلام به عراق به سه مرز افزایش می یابد.

استاندار ایلام با اشاره به افزایش گذرگاه های مرزی ایلام - عراق به 3 گذرگاه، خاطرنشان ساخت: بدون شک ایجاد این نقاط مرزی در رونق اقتصادی استان و بویژه شهرستان مرزی دهلران که قرار است این دو گذرگاه در حوزه استحفاظی این شهرستان راه اندازی شود، بسیار تعیین کننده خواهند بود، ضمن اینکه تقویت بازارچه های مرزی در سایر نقاط نیز در دستور کار مسئولان استان قرار گرفته است.

محمدرضا مروارید استاندارد سازی راه ارتباطی ایلام – مهران را اصلی ترین دغدغه در راستای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات دانست و بیان داشت: معاون وزیر راه و شهرسازی هفته گذشته به منظور ارزیابی وضعیت راه های مواصلاتی استان به ایلام سفر کرد و فردا نیز هیاتی از این وزارتخانه برای پیگیری برنامه ها به ایلام سفر می کنند.

وی با تقدیر و سپاس از بسیج امکانات توسط مردم شریف استان ایلام، دستگاه های دولتی، و تمامی دست اندرکاران در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، یادآور شد: در صورت برنامه ریزی مناسب و شناسایی مشکلات موجود، در سال های آینده روند عزیمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) با سهولت بیشتری از استان و مرز بین المللی مهران انجام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.