عضو شورای شهر تهران گفت: دولت مصوبات مجمع عالی بسیج را در دستور کار قرار دهد.

دولت عمل به مصوبات مجمع عالی بسیج را در دستور کار قرار دهد

به گزارش قدس آنلاین، سردار مرتضی طلایی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در حاشیه دومین همایش سراسری مجمع عالی بسیج اظهار داشت: اگر چه در گذشته جوانان ما اسلحه در دست می‌گرفتند ولی امروز در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می‌توانند با در دست گرفتن سلاح تدبیر و تعقل با دشمن مقابله کرده و در برابر دشمن بایستند.

وی افزود: در این همایش بخش قابل توجهی از نخبگان، ظرفیت‌های اجتماعی و فرماندهان بسیج که تجربیات بسیاری در حوزه انقلاب دارند را گرد آورده تا به همین واسطه با بهره گیری از سرمایه‌ها، نیاز‌های جامعه مرتفع شود.

عضو شورای شهر تهران در بیان اهداف این همایش گفت: این مجموعه با رصد شرایط داخل کشور، منطقه و سطح بین المللی ایده و پیشنهاد‌هایی را به قوه مجریه، قوه مقننه، قوه قضاییه، صدا و سیما و سپاه پاسداران ارائه کرده است؛ این پیشنهاد‌ها اجرایی و کاربردی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

سردار طلایی جامه عمل پوشاندن به این پیشنهادات را موجب ناکارآمد شدن اقدامات دشمن در جهت براندازی نظام دانست و تاکید کرد: تمام افرادی که در این همایش شرکت کرده‌اند، ظرفیت‌های مردمی‌ هستند که بدون هیچ گونه چشم داشتی، با روحیه بسیجی و جهادی و در پاسخ به لبیک رهبری گام نهاده‌اند.

وی در بیان خواسته خود از دولت اظهار داشت: خواسته ما این است که دولتمردان از پیشنهادات مطرح شده در این همایش حمایت کرده و آن را به کار گیرند؛ با توجه به اینکه انقلاب در شرایط خاصی قرار گرفته است و در دوران پسابرجام قرار دارد، باید این پیشنهادت در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به کار گرفته شود تا توطئه دشمن خنثی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.