رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد با اشاره به از سرگیری صادرات طلا به کشورهای دیگر از استان خراسان رضوی، بیان کرد: افزایش صادرات سبب می‌‎شود که ارزش افزوده بالایی نصیب استان شود.

صادرات طلا از استان خراسان رضوی به دیگر کشورها

به گزارش قدس آنلاین، باقر معبودی نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در هفته گذشته به علت ثبات نسبی که در قیمت طلا و جواهر در بازار دنیا به وجود آمد، استقبال افراد از خرید طلا بیشتر شده و شاهد بازار مناسبی در صنف طلا و جواهر مشهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در برخی از مقاطع سال بازار طلا رونق گرفته و یا از رونق خارج می‌شود، خاطرنشان کرد: در ایام ماه محرم و صفر معمولا بازار در رکود به سر می‌برد و پس از آن جهش مناسبی ایجاد می‌شود که قرینه شدن این دوران با شب یلدا سبب به وجود آمدن بازار  مناسبی در مشهد شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد با اظهار خوشحالی از رونق بازار در مشهد، عنوان کرد: این موضوع سبب گردش مالی بیشتر بازار شده و در مجموع به نفع اقتصاد است.

معبودی نژاد با اشاره به از سرگیری صادرات طلا به کشورهای دیگر از خراسان رضوی، بیان کرد: افزایش صادرات سبب می‌‎شود که ارزش افزوده بالایی نصیب استان شده و چرخ‌های اقتصادی به گردش در بیاید به ویژه این که ظرفیت‌های صادرات طلا در خراسان رضوی به وجود آمده است.

وی در ارتباط با نرخ طلا در بازار مشهد، تصریح کرد: این نرخ‌ها برابر با بازار کشور و بهای جهانی بوده که امروز  هر گرم طلای 18 عیار 93 هزار و 700 تومان، سکه تمام بهار آزدی 915 هزار تومان و نیم سکه بهار آزادی 465 هزار تومان قیمت دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.