قدس آنلاین: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگانی که در کشور از دایره خدمتگزاری خارج‌شده و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند در واقع خائنین به مملکت محسوب می شوند.

نمایندگان فاصله گرفته از دایره خدمتگزاری "خائن" هستند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مجید منصوری در جمع مردم فولادشهر گفت: بازنشستگان صنعت فولاد در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برند، به همین منظور وظیفه دولت است تا بدهی همه بازنشستگان صنعت فولاد را پرداخت کند.

وی با اشاره به بدهی‌های معوقه دولت به بازنشستگان افزود: بنده در خصوص تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان شرکت سهامی ذوب‌آهن که چند ماهی است حقوق دریافت نکرده‌اند، تذکراتی را در مجلس به وزیران مربوطه داده‌ام.

وی با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) در نهج‌البلاغه تأکید کرد: خدمتگزاری با داد و ستد فرق دارد و امام علی(ع) همواره بر نزدیکان خود متذکر می‌شدند که من مقام و منصب را برای مسائل سیاسی، اقتصادی و مقاصد شخصی نمی‌خواهم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگانی که در کشور از دایره خدمتگزاری خارج‌شده و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند در واقع خائنین به مملکت به‌ حساب می‌آیند.

منصوری متذکر شد: ردایی را که مردم به ما هدیه کرده‌اند، ردای خدمتگزاری به مردم است نه اینکه بخواهیم از اعتماد مردم جهت به دست آوردن مقاصد شخصی بهره ببریم و درگیر مسائلی نظیر رانت، رشوه و دیگر موضوعات این‌چنینی بشویم.

منصوری وحدت در جامعه را امری ضروری دانست و تصریح کرد: اختلافات قومی و سایر چالش‌های دیگر سبب عدم توسعه و پیشرفت در کشور و به‌ تبع آن در شهرستان می‌شود که به جد باید از این موضوع پرهیز کنیم.

وی در ادامه از بازگشایی پنج مدرسه در مسکن مهر فولادشهر خبر داد و عنوان کرد: با حمایت مسئولین در آینده‌ای نه‌چندان دور به‌ منظور تسهیل و رفاه حال دانش‌آموزان و برطرف شدن مشکلات در مسکن مهر فولادشهر شاهد افتتاح چندین مدرسه خواهیم بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.