قدس آنلاین: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)بجنورد گفت:در آستانه فرا رسیدن شب یلدا، پنج تن میوه بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد در حال توزیع است.

توزیع ۵ تن میوه بین مددجویان کمیته امداد بجنورد به مناسبت شب یلدا

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، « هاشم بهشتی» ضمن بیان این خبر گفت: علاوه بر این 300 کیلو گرم شیرینی و150 کیلو گرم نیز شکلات با اولویت ایتام در بین خانواده های نیازمند در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور حفظ کرامت این خانواده ها انجام گرفته است اظهار داشت: این میوه ها بین 500 خانواده نیازمند این شهرستان توزیع می شود.

وی با اشاره به فعالیت 20 مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان بجنورد گفت: هر مرکز تعهد جمع آوری 20 میلیون ریال کمک مردمی را دارد که مبالغ جمع آوری شده بین نیازمندان واقشار آسیب پذیر هر محله به مناسبت شب یلدا توزیع می شود.
وی از دیگر اقدامات کمیته امداد بجنورد به مناسبت شب یلدا را اطعام 40 نفر از ایتام در رستوران عنوان کرد و ادامه داد: توسط کمک های نقدی وغیر نقدی همکاران کمیته امداد نیز 40 خانواده بیمار زمین گیر از بسته های غذایی بهره مند می شوند.
بهشتی با تشکر از نیکوکاران، خیرین که در این امر خدا پسندانه سهیم بودند، تصریح کرد: نیکوکاران همیشه یاری گر ما بوده و درخواست های ما را اجابت کرده اند، و تقاضا داریم از این پس هم کمیته امداد را یاری کنند ودر رفع نیازهای نیازمندان واقعی جامعه وشهرمان، همیار این نهاد باشند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.