رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: استعدادهای خبری مشهد باید در سطح ملی معرفی شوند.

استعدادهای خبری مشهد باید در سطح ملی معرفی شوند

به گزارش قدس آنلاین، مسعود بصیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، در بیان مجموعه اقداماتی که در بسیج رسانه صورت می‌پذیرد اظهار داشت: مهم ترین وظیفه‌ای که این روز‌ها به عهده بسیج رسانه است، سازماندهی خبرنگارانی است که مایل به حضور در بسیج هستند.

وی افزود: هدف ما این است که زیر یک پرچم و با سازماندهی مشخص اقدامات خود را صورت دهیم، در این صورت است که می‌توانیم در حل مشکلات صنفی و معیشتی خبرنگارن موثر واقع شویم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور برنامه ریزی‌های موجود را با هدف کارکرد بهتر و هم‌افزایی استعداد‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ما ضعف جدی در حوزه رسانه و ارتباط با جهان اسلام داریم که باید اقداماتی را در راستای جبران آن صورت دهیم؛ می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه رد حوزه آموزش کاستی‌ها را جبران کرد.

بصیری افزود: ما نیاز به آموزش بهتر از آنچه که در مرکز و مجامع آموزشی ارائه می‌شود داریم؛ بسیج رسانه خواستار آن است که در این باب گام‌های موثری بردارد.

وی در بیان تسهیلات اعطا شده به خبرنگاران گفت: خرید کالای ایرانی به‌صورت اقساط و بدون بهره بانکی، بیمه خرید خودرو، اردو‌های آموزشی و بازدیدی از دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران، تسهیل امور خبرنگاران در دسترسی به اساتید و افراد برجسته در حوزه‌های مختلف با هدف آشنایی بیشتر و انجام مصاحبه و تسهیل کار‌هایشان در حوزه‌های مختلف خبری با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود از جمله اقدامات است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در بیان وضعیت بسیج رسانه در مشهد مقدس اظهار داشت: کار‌های خوبی در مشهد مقدس در دست اقدام است، این شهر در حوزه رسانه به عنوان دومین قطب بعد از تهران شناخته می‌شود ولی به عقیده بنده باید اقداماتی که در این شهر صورت می‌پذیرد گسترده تر و همراه با هم افزایی بیشتر باشد.

بصیری خاطرنشان کرد: مشکل معیشتی و صنفی میان خبرنگاران مشهد مقدس زیاد است، پیدا کردن کار برای خبرنگارانی که بیکار می‌شوند باید در اولویت نگاه ما در این شهر قرار گیرد؛ ظرفیت‌ها و استعداد‌های بسیاری در این شهر در حوزه نویسندگی و خبر وجود دارد که باید این استعداد‌ها در سطح ملی معرفی شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.