قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‌های جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج)، ویژه برنامه‌ها و جشن‌های باشکوهی در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها امشب و فردا و در سه نوبت از ساعت 17:15 تا 19:15 و 9:45 تا 12:30 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها حجج‌اسلام محمدجمالی و محمدرضا تهرانی پیرامون موضوعات سبک زندگی مهدوی و مهم‌ترین وظایف و ویژگی‌های منتظران ظهور به ایراد سخن می‌پردازند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، سیدناصر کهربایی، جواد قربانپور و رضا نادی به مولودی خوانی و مدیحه سرایی در وصف قائم آل محمد(ص) می‌پردازند.

حسینی گفت: امسال شب يلدا (طولانی‌ترین شب سال) مصادف با روز نهم ربيع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) گشته است و در همین راستا ویژه برنامه‌های جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در حرم مطهر رضوی با عنوان طولانی‌ترين شب انتظار منتظران ظهور برگزار می‌شود و امیدواریم که با برگزاری برنامه‌هایی زيبا و تأثيرگذار شاهد كاهش افراط و تفريط و گسترش سبک زندگی مهدوی در زندگی منتظران ظهور باشیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.