محمدرضا غلامی: هفتمین نمایشگاه دستاوردهای علمی - پژوهشی حوزه علمیه خراسان روز گذشته در محل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد آغاز به کار کرد.

نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی حوزه علمیه خراسان آغاز به کار کرد

 در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که جمعی از روحانیون حوزه علمیه خراسان و مسؤولان مراکز، مؤسسات و مدارس حوزوی حضور داشتند، آیت الله محمدمهدی موسوی خلخالی با اشاره به اینکه اولین قدمی که برمی دارید، برای خدا و رضایت او باید باشد، گفت: هر علمی که به آن عمل شود، برای انسان رفعت می آورد و نشانه رفعت، ایمان به خداست که درجاتی دارد و مقدمه علم، ایمان به خداست.
وی همچنین همه استادان و پژوهشگران را به تفقه در دین توصیه کرد.
مدیر پژوهش حوزه علمیه خراسان نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه با وسعت هزار مترمربع در قالب 60 غرفه با ارایه 40 طرح تحقیقاتی و پژوهشی برگزار شده است.
حجت الاسلام صفرعلی فتح اللهی هدف از تشکیل این نمایشگاه را ارایه توانمندی‌ها و یافته های پژوهشی و فراهم کردن زمینه پژوهش‌های کاربردی با حضور بخش‌های مرتبط در خارج از حوزه و شناسایی پژوهشگران و مؤسسات برتر پژوهشی اعلام کرد.
گفتنی است، این نمایشگاه در محل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به مدت پنج روز تا سوم دی ماه برای بازدید استادان، پژوهشگران، طلاب و دانشگاهیان دایر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.