قدس آنلاین: مشاور عالی ریاست و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اجرای طرح سپاس در بنیاد خاطرنشان کرد: این طرح در راستای بیانات رهبرمعظم انقلاب اجرایی می شود.

طرح سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران در راستای بیانات رهبری اجرایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردارعبداله کریمی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه اولویت این نهاد رسیدگی به امور جانبازان و خانواده معزز شهداست، گفت: مسئولان بدون داشتن برنامه جامع و اصولی قادر به حل مشکل خانواده معزز شهدا نخواهند شد.
وی تاکید کرد: ملاقات و سرکشی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تنها یک دیدار ساده نیست، بلکه هدف رسیدگی و برطرف کردن مشکلات خانواده های ایثارگر و شهداست.
مشاور عالی  ریاست و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: در این دیدارها پس از بررسی های لازم، مشکلات خانواده ها استخراج و با برنامه ریزی و راهکارهای عملی نسبت به برطرف کردن آن اقدام عملی خواهیم کرد.
کریمی همچنین از اجرای طرح سپاس در بنیاد خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در راستای بیانات رهبرمعظم انقلاب اجرایی می شود.
وی رشادتها، جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان اسلام را یادآور شد و گفت: امنیت و آسایش مردم ایران مرهون خون شهدا و فداکاری های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در ادامه از برنامه های دیدار با خانواده شهدای شهرستانهای استان اصفهان برای بررسی و رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد.
کریمی در ادامه گفت: تلاش خواهیم کرد؛ هر سال 40 هزار ملاقات و دیدار با خانواده های شهید و ایثارگر استان اصفهان داشته باشیم.

آيت الله نمازي نماینده ولی فقیه در کاشان نيز در این دیدار گفت: آزادگان و ایثارگران نباید دغدغه درمان و خدمات درمانی، مسکن و اشتغال فرزندان خود را داشته باشند.

امام جمعه کاشان با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر این که نگذارید جانبازان و ایثارگران در پیچ و خم های زندگی سرگردان شوند گفت: آزادگان و ایثارگران نباید دغدغه درمان و خدمات درمانی، مسکن و اشتغال فرزندان خود را داشته باشند.

استان اصفهان حدود 24 هزار شهید، 49 هزار جانباز و سه هزار و 500 آزاده دارد، این استان بیش از 10 درصد جمعیت ایثارگر کشور را به خود اختصاص داده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.