در سومین روز از ثبت نام انتخابات مجلس تا ساعت ۱۱ صبح ۸۵ نفر ثبت نام کرده اند و در مجموع سه روز ۱۷۶۶داوطلب در سراسر کشور کاندیدای حضور در انتخابات مجلس شده اند.

ثبت نام ۲۳۵۵ داوطلب تا این لحظه/ نماینده فوتبالی هم آمد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، سومین روز انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز در وزارت کشور  و تمامی فرمانداری های سراسر کشور آغاز شد.

امروز هم همچون روزهای گذشته چهره شاخصی در میان داوطلبان دیده نمی شود و احتمالا سیاسیون ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول کرده اند.

ثبت نام ۱۶۸۹ داوطلب در مجلس /۱۰۵ نفر زن و ۱۴۱۴ نفر مرد

مقیمی با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام آخرین آمار انتخابات، گفت: تا پایان دو روز ثبت نام یک هزار و ۶۸۹ نفر در انتخابات مجلس شرکت کرده اند که ۱۰۵ نفر آنان داوطلب زن و یک هزار و ۴۱۴ مرد هستند.

ثبت نام شهربانو امانی و احمدی بیغش

در میان داوطلبابی که در وزارت کشور حضور یافته اند برحی از نمایندگان دوره های گذشته مجلس دیده می شود که از جمله آنان احمدی بیغش نماینده دور هشتم مجلس و شهربانو امانی است.

علی طاهری و عبدالرضا ثروتی مجددا کاندیدا شدند

سید علی طاهری و عبدالرضا ثروتی نمایندگان مجلس نهم نیز مجددا کاندیدای حضور در انتخابات مجلش شدند.

ذوالفقاری: اشراف کامل بر تروریست ها داریم

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور هم در جمع خبرنگاران آمد و از امنیت انتخابات گفت. وی با اشاره به تدوین اطلس امنیتی انتخابات گفت: در این اطلس مناطق قرمز، زرد و سفید شناسایی شدند و برای مناطقی که درگیری و تنش در انتخابات گذشته داشتیم، تدابیر لازم پیش بینی شده است.

ذوالفقاری با تاکید براینکه ما اشراف کامل به تروریست‌ها داریم گفت:  توطئه‌های توروریست ها را خنثی کرده و آنها را دستگیر کردیم. البته دو مورد هم وجود داشته که مربوط به مسائل دیگر است. همچنین در ایام اربعین موضوعاتی در آن سوی مرزها در حال شکل‌گیری بود که ما هم اطلاعات کافی در مورد آن داشتیم و برای تردد زائران خود امنیت لازم را به وجود آوردیم.

وی با اشاره به اینکه تروریست‌ها به حدی نرسیده‌اند که بخواهند در داخل کشور خرابکاری کنند، افزود: از سال گذشته برخی عناصر وارد کشور شدند اما آنها در کنترل اطلاعاتی ما بوده و دستگیر شدند. تاکنون موردی پیش نیامده که بمبی گذاشته شود و ما آن را خنثی کرده باشیم. تاکنون ما اجازه خرابکاری به تروریست‌ها را نداده‌ایم.

ثبت نام ۸۵ داوطب در روز سوم تا ساعت ۱۱

همچنین دبیر ستاد انتخابات ساعت ۱۱ صبح به جمع خبرنگاران آمد و آخرین آمار ثبت نام کنندگان را اعلام کرد. پور علی مطلق گفت: از روز اول ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ۱۷۶۶ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۵ نفر متعلق به امروز است.

کوچک زاده و نبویان با هم آمدند

ظهر امروز مهدی کوچک زده و محمود نبویان هم به وزارت آمدند و در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

کوچک زاده در جواب این سوال خبرنگاران که شما چرا استعفا داده بودید چرا مجددا کاندیدا شدید؟ گفت: استعفای من بدلیل نقض قانون از سوی رئیس مجلس و نابود کردن قوت لایموت مردم استعفا داده بود و ثبت نامم نیز در راستای همین اعتراض است.

وی همچنین با تاکید براینکه با خبرنگاران مشکلی ندارد، گفت: مشکل من با نفوذی های هر قشر از جمله معلمان، آخوندها و خبرنگاران است.

ثبت نام ۱۲۹ داوطلب زن تا ساعت ۱۳

ساعت ۱۳ سخنگوی وزارت کشور به جمع خبرنگاران آمد و آخرین آمار را اعلام کرد. وی گفت: تا ساعت ۱۳ امروز، ۲ هزار و ۳۵۵ داوطلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

وی افزود: از میان داوطلبان ثبت نام کننده  ۱۲۹ نفرشان داوطلب زن هستند.

نماینده فوتبالی هم آمد

همچنین عصر امروز عزیر محمدی رئیس سابق سازمان لیگ برتر فوتبال و رئیس فعلی اتحادیه فوتبال در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

وی از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای انتخابات شد.

علاءالدین بروجردی این بار ثبت نام کرد

علاءالدین بروجردی بلاخره در وزرات کشور ثبت نام کرد. او در اولین روز ثبت نام مجلس هم به وزارت کشور آمد اما گفت می خواهم بروجرد ثبت نام کنم اما امروز مجددا به وزارت کشور آمد و این بار ثبت نام کرد.

وی عضو  فعلی مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی است که برای حوزه انتخابیه بروجرد کاندیدای حضور در انتخابات شد.

حسین مظفر برای ثبت نام به وزارت کشور آمد

حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

وی وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد نیز بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.